hormonia&alienimagen3 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Vi prøver,noe vi ikke har gjordt før selv om vi har to barn fra før ;0) Men jeg har gått på minipiller,og glemte de en uke,hvor vi da starta prøvingen etter det og det gikk to uker og trudde jeg var blitt gravid alt,men så dagen jeg testet fikk jeg noe slim greier med litt blod i og testen var negativ...Nå har det gått to uker til og jeg har fortsatt ikke noe mensen. Burde ikke jeg ha fått det nå? Er det noen her som vet hvordan det er med minipiller? Kan man bli gravid med en gang og hvordan evt. beregner man termin (før ul selvsagt) når en ikke har mens? er det lettere å bli gravid på "slump" en når man faktisk prøver? Vi har liksom blitt gravid på en bom i svingen hver gang... Fint med svar :0)
Snart_er_vi_4 Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Ang om du burde fått mensen... Jo.. Kanskje det var festningsblødning du hadde??
hormonia&alienimagen3 Skrevet 10. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2012 Generelt Vet jeg det blir nærmest tipping på slike spm som det her men jeg gidder ikke bruke flere tusen på å sjekke hver uke,det blir litt teit ;0) så da tenkte jeg det er noen med litt mer peil en meg her inne som kan gi meg noen ideer ;0) Men du sier noe..Har tenkt at det kanskje kunne være det,men har liksom ikke fått med meg prossesen før jeg har vært 7 uker eller noe tidligere så dette blir helt nytt.
Snart_er_vi_4 Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Om du tar en ny test nå så skulle vel den være nokså sikker om det er to uker siden eventuell festingsblødningen...
Gjest Shanti ♥ Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Behøver ikke bruke flere tusen, strimlene fra billige-tester.no er følsomme, pålitelige og koster 180kr +10kr porto for 20 stk!! Mye bedre enn å be oss være spåkoner
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg var litt uforsiktig med minipillen nærmere jul, og nå venter jeg en liten en i september Jeg hadde ingen ide om hvor langt jeg var på vei før tidlig ul, og det viste det seg at jeg var 3 uker lengre enn det legen trodde jeg var. Så på helsekortet mitt står det bare et spørsmålstegn ved der man skal skrive siste mens
hormonia&alienimagen3 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2012 [vi har alltid hatt tidlig UL for å konstantere at jeg har vært gravid ,så da blir det vel eventuelt det enne gangen og.Spennende, for vi har hatt det sånn at den tidligste UL termin har alltid vært den nærmeste og mest riktige..Hmm får bare sjekke jeg da :0)
YumYum2 Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Gi tilbakemelding da! Jeg tror det var en festeblødning. Pleier jo ikke være særlig med slim om det er mensen. Isåfall er det vel blod med slim i, ikke slim med blod i ;P Lykke til:)
hormonia&alienimagen3 Skrevet 11. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 11. april 2012 jeg har kjøpt en pakke med to tester i,tenker jeg venter til fredag,og har jeg ikke fått mens til da tar jeg en test tidlig på morgenen..skal gi tilbake melding,det kan jeg love deg ;0) har fortalt folk at vi prøver men er ikke helt sikker på om jeg vil fortelle at vi er "i boks" (hehehe) før jeg er "trygg". Har leiden mutasjon/apc resistens så det kan gå galt,selv om de andre svangerskapene har gått meget komplikasjonsfritt :0) så fredag er det enten forbli her eller dure inn på 1 trim ;0)
hormonia&alienimagen3 Skrevet 13. april 2012 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2012 testen viste egentlig ingenting,det var en minimal strek der så kan bety lavt nivå eller bare at jeg klarte å tvinge øya mine til å se strek ;0P men da får jeg bar ta en test til om to ukes tid da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå