Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hvor gamle var barna deres da de fikk mobil? og hvilken mobil har barna deres?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Eldste fikk til 9-års dagen, andremann fikk til jul da han var 8 år. De har den Experia telefonen som tåler en trøkk.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Storebror får min gamle iPhone (den første som kom og jeg har hatt den i 2,5 år allerede) om noen dager, når min nye kommer i posten. Men denne får han ikke ha med seg noe sted. Han har den kun som "hjemmetelefon" slik at han kan ringe/sende sms når han er hjemme alene, gått hjem fra skolen alene. Han er 2.klassing nå... Tenker han kan ha med på skolen når han beg i 3.klasse... De må uansett skru av tlf i skoletiden!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Min på 8 har ikke ennå, vurderer når hun starter til høsten og la min gamle tlf gå som hustlf. Husker ikke hva den heter, men den er vel ca 6 år gammel og ikke akkurat det nyeste. Bør funke greit som hustlf. Selvstendig tlf for barnet aner jeg ikke, men ingen av de hun nå går med i 2 trinn har tlf ennå. så antar tidligst 3trinn og helst ikke før 4 trinn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Datteren min blir 8 i år og har min gamle her hjemme som hustlf. En nokiasak. Når hun blir rundt 10 kan hun få en å ha i sekken.
Makemyday Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Minstedatteren min på straks åtte år fikk mobil når hun begynte på skolen. Flere i klassen hennes som fikk da også. Mest for at jeg lettere skulle få tak i henne når hun skulle hjem. Så har hun jo eldre søsken som har mobil da. Kjøpte ny til henne, helt enkel nokia modell med kontantkort. Tror vi ga 3-400,- for den på elkjøp. Hun trenger jo ikke annet enn å ringe/smse med. Lagret nr til pappa, farmor, søsken, hustelefonen og meg. Hver med hvert sitt symbol, så det skulle bli lettere for henne å forbinde de forskjellige. Har vært veldig fornøyd med at hun har mobil jeg, selv om mange syns det er tullete at så små barn skal ha det. Det gjør ting enklere for meg.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Minstedatteren min på straks åtte år fikk mobil når hun begynte på skolen. Flere i klassen hennes som fikk da også. Mest for at jeg lettere skulle få tak i henne når hun skulle hjem. Så har hun jo eldre søsken som har mobil da. Kjøpte ny til henne, helt enkel nokia modell med kontantkort. Tror vi ga 3-400,- for den på elkjøp. Hun trenger jo ikke annet enn å ringe/smse med. Lagret nr til pappa, farmor, søsken, hustelefonen og meg. Hver med hvert sitt symbol, så det skulle bli lettere for henne å forbinde de forskjellige. Høres ut som mobilen jeg kjøpte til sønnen min da han var 7 år. Betalte 400 kr inkl. ny kontantkort m/ringeminutter. Men sønnen min er ikke så veldig interessert i mobilen som jeg trodde han skulle bli. Han bruker den bare til å ringe meg (har frifamilie) og faren sin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå