Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Har vært plaget med kløe på det ene brystet i en periode. Dette var jeg også for to år siden og gikk da til lege. Ble henvist til mammografi. Ingen unormale funn på det brystet, men derimot fant de en væskefylt cyste på det andre brystet. Men det var en tilstoppet melkegang så heller ikke det var noe farlig. Jeg var tilbake til to kontroller senere, men da hadde cysten blitt borte. Nå har det altså gått to år og jeg plages fortsatt periodevis med kløe på den ene brystvorten og i området rundt. Skal jeg kontakte lege på nytt pga dette? Har også noen ganger litt vondt i det ene brystet men har ikke tenkt på det som noe skummelt. Hva kan dette skyldes, burde jeg kontakte legen for sikkerhets skyld?
Gjest Verpehøna Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Jeg ville kontaktet lege for min egen mentale helse. Har man først fått det for seg at det er kreft blir man ikke kvitt tanken, sånn er hvertfall jeg. Selv dro jeg til legen pga en kul jeg hadde hatt lenge under haka, men den var helt ufarlig. Uansett følte jeg meg 10 kilo lettere etter den timen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Høres ikke akkurat veldig farlig ut... At man har litt kløe, eller litt vondt her og der er vel sjeldent noe symtom på noe farlig. Hvis jeg hadde fått sjekket det ut en gang,og fått beskjed om at det var ufarlig, hadde jeg ikke gått til legen med det en gang til. Det virker veldig unødig og hysterisk for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå