Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Når man kan få modningsakupunktur? og hvem er det som evt utfører dette? Er det på sykehuset eller må man til spesialist? kan jeg ringe å fikse time til det selv eller må det gjennom jordmor? Jeg er i uke 37 nå, og veeeeldig lei, og håpte kanskje jeg kunne fått akupunktur for å få fart på sakene, men jeg bor ganske langt unna de 2 nærmeste byene (som det finnes akupunktører) 2 og 2,5 time, og skal ikke til jordmor før slutten av neste uke. Takk for svar på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Jo åsså koster det noe eller går det på helsekortet? HI
TPK Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Vet ikke hvem som gjør det, men tviler på at du får det på grunnlag av at du er lei! Det er vel alle på slutten. Babyen har det sikkert best i magen en stund til...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Er vel mer enn lei, har gått med maserier siden 35+2 og bekkenløsning, så har helst ikke lyst til å gå "på overtid" som de så pent sier at de fleste førstegangs gjør. Så hadde bare vært fint å få en oversikt over hva jeg kan gjøre, sånn utenom sex for å kanskje slippe å gå så lenge. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Dummeste jeg har hørt. Du er lei av å gå gravid derfor må ungen ut før fullgått tid? Det burde du vel tenkt på før du ble på tjukken. Babyen har det best i magen til tiden er inne for å komme ut.
Mamma til to guttegull Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Gå inn på WWW.akupunktur.no. Der vil du finne akupunktører dom kan gi modningsakupunktur. Du må selv betale for behandlingen. Obs! Modningsakupunktur og igangsetting er ikke det samme ... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå