Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 åpen søknad på fulltid stilling hos dere. åpen søknad på stilling hos dere. åpen søknad om arbeid hos dere. jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive det. hele søknaden er ferdig. jeg får bare ikke til overskriften.
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Setning skrives med en "t". I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling! Alternativ fra meg: åpen søknad: "stillingstittel" fulltid Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik: åpen søknad: Renholder fulltid.
Kosemosepose Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Åpen søknad om stilling ved XXX AS Kanskje ikke nødvendig å utelukke alt annet enn fulltid i en åpen søknad?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Setning skrives med en "t". I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling! Alternativ fra meg: åpen søknad: "stillingstittel" fulltid Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik: åpen søknad: Renholder fulltid. takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling. åpen søknad: konsulent. det ser bedre ut
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Åpen søknad om stilling ved XXX AS Kanskje ikke nødvendig Å utelukke alt annet enn fulltid i en Åpen søknad? hehe... jeg er enig i det. det sto bare "deltidstilling" i søknaden jeg skrev om. den jeg brukte sist gang jeg søkte om jobb, og da hengte jeg meg litt opp i at det nÅ var fulltidsstilling
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Setning skrives med en "t". I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling! Alternativ fra meg: åpen søknad: "stillingstittel" fulltid Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik: åpen søknad: Renholder fulltid. takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling. åpen søknad: konsulent. det ser bedre ut Jepp! Bare sleng med hele resten av søknaden også du, skal med glede hjelpe deg å formulere!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Setning skrives med en "t". I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling! Alternativ fra meg: åpen søknad: "stillingstittel" fulltid Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik: åpen søknad: Renholder fulltid. takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling. åpen søknad: konsulent. det ser bedre ut Jepp! Bare sleng med hele resten av søknaden også du, skal med glede hjelpe deg å formulere! hehe... det var veldig snilt av deg! super snilt faktisk. men jeg har søkt på samme jobb før, bare deltid (som jeg fikk) på samme kontor. og hun på kontoret som jobber med søknader hjalp meg da å skrive den. så alt jeg trengte var egentlig og forandre tittelen. også et par settninger... hehe.. så den skal være fin og ordentlig. men tusen tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå