Gå til innhold

hvordan formulerer jeg denne settningen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

åpen søknad på fulltid stilling hos dere.

 

åpen søknad på stilling hos dere.

 

åpen søknad om arbeid hos dere.

 

 

jeg aner ikke hvordan jeg skal skrive det. hele søknaden er ferdig. jeg får bare ikke til overskriften.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setning skrives med en "t".

 

I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling!

 

Alternativ fra meg:

åpen søknad: "stillingstittel" fulltid

 

Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik:

 

åpen søknad: Renholder fulltid.

Skrevet

Åpen søknad om stilling ved XXX AS

 

Kanskje ikke nødvendig å utelukke alt annet enn fulltid i en åpen søknad?

Skrevet

Setning skrives med en "t".

 

I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling!

 

Alternativ fra meg:

åpen søknad: "stillingstittel" fulltid

 

Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik:

 

åpen søknad: Renholder fulltid.

 

takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling.

 

åpen søknad: konsulent.

 

det ser bedre ut :)

Skrevet

Åpen søknad om stilling ved XXX AS

 

Kanskje ikke nødvendig Å utelukke alt annet enn fulltid i en Åpen søknad?

 

 

hehe... jeg er enig i det. det sto bare "deltidstilling" i søknaden jeg skrev om. den jeg brukte sist gang jeg søkte om jobb, og da hengte jeg meg litt opp i at det nÅ var fulltidsstilling :P

Skrevet

Setning skrives med en "t".

 

I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling!

 

Alternativ fra meg:

åpen søknad: "stillingstittel" fulltid

 

Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik:

 

åpen søknad: Renholder fulltid.

 

takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling.

 

åpen søknad: konsulent.

 

det ser bedre ut :)

 

Jepp! Bare sleng med hele resten av søknaden også du, skal med glede hjelpe deg å formulere!

Skrevet

Setning skrives med en "t".

 

I tillegg så må du være nøye med å ikke bruke orddeling! fulltid stilling.... NEI NEI! Det skal i så fall være fulltidsstilling!

 

Alternativ fra meg:

åpen søknad: "stillingstittel" fulltid

 

Hvis jobben var som f.eks renholder så kunne du skrevet det slik:

 

åpen søknad: Renholder fulltid.

 

takk takk. var flaks at jeg spurte så det ikke ble feil.. hihi.. er ikke noe god på orddeling.

 

åpen søknad: konsulent.

 

det ser bedre ut :)

 

Jepp! Bare sleng med hele resten av søknaden også du, skal med glede hjelpe deg å formulere!

 

hehe... det var veldig snilt av deg! super snilt faktisk. men jeg har søkt på samme jobb før, bare deltid (som jeg fikk) på samme kontor. og hun på kontoret som jobber med søknader hjalp meg da å skrive den. så alt jeg trengte var egentlig og forandre tittelen. også et par settninger... hehe.. så den skal være fin og ordentlig.

 

men tusen tusen takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...