Gå til innhold

Erfaringer med Quinny freestyle sportsvogn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ei vogn til jenta på 7mnd som er lett å trille pga vonde skuldre.. har lyst å gå litt lengre turer... syns denne ser grei ut,og de selges rimelige brukt:)

Anyone??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er grei å bruke til turbruk. Den er litt tungvind i den forstand at den velter lett.

Ihvertfall når jeg triller min 13 kilo's jente. Sitter hun oppe må vogna være vendt fra meg, skal hun sove må den være mot meg. Hjulene har diverse svakheter har jeg fått med etter å ha lest på nett.

Den er lett å trille og "styret/håndtaket" kan jo reguleres så den er fin sånn. Så om du ønsker en ren tur/sovevogn er denne ok. :)

Gjest peacock
Skrevet

Trenger ei vogn til jenta på 7mnd som er lett å trille pga vonde skuldre.. har lyst å gå litt lengre turer... syns denne ser grei ut,og de selges rimelige brukt:)

Anyone??

Har testet en quinny freestyle - den var fryktelig tung i forhold til min Mountain Buggy!! Vi har mountain buggy terrain - fantastisk fjerding, håndbremse, full liggestilling, store hjul - perfekt til å trille på grus og alt mulig annet, den går nesten av seg selv :-) kjøpte den fordi jeg trengte en god vogn til turbruk og fikk vonde håndledd og skuldre av den andre vogna (bugaboo) når jeg brukte den offroad med fire faste hjul. Ta i hvert fall og test den før du bestemmer deg for hvilken vogn du vil ha ;-)

Skrevet

Phil & Teds sportsvogn er også god å trille overalt! Full liggestilling og liten sammelagt!! Liker den, mountain buggy og easywalker mye bedre enn quinny.... (har prøvd mye forskjellig da jeg jobber i barnehage! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...