Martemor<3 Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Jeg er på desperat jakt etter en kvittering på Brio happy vogn med compact understell. Vogna mi er ødelagt, og jeg får nytt understell av butikken, men trenger en kvittering. Min er kjøpt 09/10. Noen som kan hjelpe med en scannet kopi?
Alle gode ting er tre:) Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Du har vel antagelig betalt vogna med kort... Banken din kan gå tre år tilbake på alle transaksjoner. Banken skal antagelig ha et gebyr for å finne dette men det er det da sikkert verdt. Jeg mener jeg betalte i underkant av kr 200,- da jeg benyttet meg av dette for ca et år siden. Da får du et transaksjonsnummer av banken og da skal butikken greit finne kopi av kassabong/kvitteringen din. Butikken er pliktig å oppbevare dette i ti år.
Ludviksmamma Skrevet 11. april 2012 #3 Skrevet 11. april 2012 du finner også kvitteringer i nettbanken din .
Martemor<3 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2012 Har gjort det da vel.. Hehe.. Er ikke helt kort i hodet. De hadde også kjøpt den brukt uten kvittering så da var det ikke noe håp. Men saken har løst seg likevell
Anonym bruker Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Haha hvis du har kjøpt en brukt vogn uten å få med kvittering\ garantibevis vil jeg si du er ganske kort
Martemor<3 Skrevet 14. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. april 2012 Kjøpte den for 500 kr, og ser ut som ny så den var helt greit når jeg nå i tillegg får helt nytt understell på den må jeg du meg veldig fornøyd med handelen den skal tross alt bare brukes som ekstravogn i barnehagen.
Mamma til to guttegull Skrevet 15. april 2012 #9 Skrevet 15. april 2012 Er det vanlig å få med kvittering/garantikort? Det tenkte da ikke jeg på da jeg kjøpte brukt vogn for noen uker siden ...
Vogndilla Skrevet 15. april 2012 #10 Skrevet 15. april 2012 Haha hvis du har kjøpt en brukt vogn uten å få med kvittering\ garantibevis vil jeg si du er ganske kort Såpass!! Hvis du ikke kan være til hjelp med det hun spør etter så er det vel kanskje bedre å bare holde seg unna tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå