Gå til innhold

Hvor fort blir dere betatt/småforelska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet litt det siste halve året, men det er jo ikke alle det har vært noe klaff med, kun et par stykker.

Av forskjellige grunner har forholdene dødd hen pga avstander, tid og forskjellige aktiviteter.

Men det jeg merker er at selv om jeg i utgangspunktet ikke er veldig klar for å binde meg i et forhold, og gir beskjed om dette på forhånd, at jeg gjerne tar det litt med ro osv. så ender jeg alltid opp med å føle denne tiltrekkelsen, lyst til å se han igjen-følelsen - de gangene det har vært klaff og jeg har følt at det har vært gjensidig.

Føler at jeg blir betatt og liker personen litt for fort, akkurat som om jeg ikke har noe filter eller noe. Prøver å holde litt igjen, men merker at tankene hele tiden vandrer i han sin retning hele tiden.

Og så tenker jeg....hvorfor skulle det være han som er Mannen i mitt liv. Hvorfor ikke neste mann? Eller han etter det? Tilfeldighetene som gjorde at vi traff hverandre...var det ikke bare litt for tilfeldig?

Er det bare jeg som tenker sånn...eller føler sånn?? Føler meg noen ganger litt umoden når jeg føler slikt...litt ungpikeaktig (jeg er 35!)...

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Vet om mange som er sånn. Det er en bra ting,, det betyr at man er åpen for det som skjer.

Ta i mot alle de gode følelsene du får, selv om du kanskje ikke trenger spille på hver eneste en. ;) Man får nok slag i trynet ila livet, da er det fint å ha mange gode følelser som demper slagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...