Gå til innhold

En ruger på laffen!


BabyAbel

Anbefalte innlegg

Hei Jenter!

 

Etter ordinær UL i dag ble jeg flyttet fra 5. september til 31. august!

Så da laffer jeg inn til dere her! :)

 

Alt sto godt til på Ul, en aktiv krabat med hikke og utovertiss :)

 

Skal flytte til utlandet i løpet av graviditeten (juni) så jeg synes det er litt hyggelig å ha kontakt med andre som også er gravide her inne, lettere å ha kontakt etter at jeg flytter også da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen! Da deler vi termindato vi da ;) Gratulerer med lillgutt, her var det en innovertiss som avslørtes på UL =)

Kunde du kjenne at han hadde hikke eller syntes det bare på skjermen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Kotten! S bare hikken på skjermen, kjente ingenting:-) kan vel muligens kjenne det senere? Kjenner en del spark eller bevegelse nå, men har forranliggende morkake, så kjenner det bare noen steder:-) hvordan er det med deg da, kjenner du mye bevegelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjent bobbler/fiskehale/kilninger siden uke 14 og nå i uke 21 er det noen som danser rumba eller noe der inne til tider!! Har fortsatt opphold på flere timer men så ligger morkaken min langt opp da så kjenner bevegelse typ mellom navlen og skambeinet og bare litt ut på sidene.

Håper jeg kan føle henne hikke snart:)

Kan du kjenne litt utanpå også?? Veldig skjeldent jeg kan det men det kommer vel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kjenner ikke noe utenpå.. Den rumba beskrivelsen hørtes kjent ut, har kalt det samba her i huset!! :-) jeg kjenner også bare rett over skambenet eller nede på siden av magen. Kjenner av og til at han sparker rett ned, kjenner liksom at noen knipser der inne!!:-) gleder meg til det kan kjennes på utsiden, har en mann som også gleder seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg masse over hele greia=) Føles jo sååå merkelig men er jo kjempegøy! Samboern kjente en "dytt" på tirsdagen;) Prøver nå ivrig å kjenne etter mere=) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...