Gå til innhold

Ul i dag :)


3 blå

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!:) så heldig du er da, er jo så kjekt med gutter:) har en sønn fra før og tror det ligger en gutt til i magen nå;) gleder oss til å få vite hva som skjuler seg der inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Når skal du på ul? Ja, gøy med 3 gutter! Blir nok en del svigerdøtre innom i årenes løp vil jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja svigerdøtre skal det nok bli vil jeg tro:D

Jeg skal ikke på ultralyd før 2 mai, lenge til enda. Dagene snegler seg avgårde:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Så gøy!! Jeg har selv to gutter fra før, men skal ikke på UL før den 19.. Gleder meg slik til å se om det er gutt nr 3 eller om det er en jente denne gangen. Eldste gutten vil de skal være en jente, slik han får ha lekene i fred ;) Alle svangerskapene mine har vært totalt forskjellig, så gleder meg til UL :) Er sikkert en gutt til <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så moro... jeg har vært på UL i dag selv jeg. Men hun kunne ikke se det, Nå HELLER.... gir opp jeg ;) men hun så ikke at det var gutt da... så da lever vi fortsatt i trua. Men vet at alt er bra da, og det er jo det viktigste ;) fikk ny time til UL om 14 dager for den var for liten for å sette termin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere som skal på ul de nærmeste dagene og ukene :) Det er like magisk å se den lille for hver gang :) Her ønsket storebror seg også ei søster, men han må nok belage seg på å dele lekene sine enda en gang... ;) Hadde vært gøy med ei jente, men det blir nå veldig gøy med 3 kjekke gutter også :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...