Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 At din kjære oppsøker eksen sin som han ikke har vært sammen med i mange år, bak ryggen på deg? Min dro til eksen sin da han var ute med kompiser for 2 uker siden. Jeg visste at han skulle ut og komme hjem dagen etter, og vet 100% at han ikke er utro eller flørter med eksen. Men selve det faktum at han oppsøker eksen sin uten at jeg er med (har aldri truffet henne, og de har heller ikke barn sammen). Er det jeg som er teit her? Eller er det flere som synes at det ikke passer seg?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Nei jeg hadde absolutt ikke likt det... Hvorfor skal han oppsøke henne?? høres helt sprøtt ut i mine øyne... De flest tillfeller så ligger det noen følelser å på "havets bunn", blusser dem opp ja da er det gjort...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Tja.. Her er samboer venn med alle eksene sine. Men han har ikke så mye godt å si om noen av dem. Han bare snakker med de avogtil Bryr meg ikke noe særlig. Er meg han er sammen med uansett
FrkKværner Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Heh i mine øyne er det ikke greit. Hvordan kan du være så sikker på at han ikke er utro eller flørter med eksen?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Nei jeg hadde absolutt ikke likt det... Hvorfor skal han oppsøke henne?? høres helt sprøtt ut i mine øyne... De flest tillfeller så ligger det noen følelser å på "havets bunn", blusser dem opp ja da er det gjort... Ok, bra å høre at jeg ikke er helt gal Skal ikke lage noe oppstyr av dette, men kommer til å ta det opp hvis det skjer igjen. Det er en eks han ikke har så mye kontakt med, så de er ikke akkurat omgangsvenner. Hun er forresten singel og desperat, så er litt redd for at hun kommer til å mase på ham om det å gå tilbake osv. Ikke at jeg tror han gjør det, men føler meg litt trua. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Heh i mine øyne er det ikke greit. Hvordan kan du være så sikker på at han ikke er utro eller flørter med eksen? Fordi jeg vet det, vil ikke nevne grunn til det. Han ble heller ikke lenge hos eksen, men dro videre på fest. HI
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Sånn helt først og fremst godtar jeg ikke at ting gjøres bak ryggen min. Har man ingenting å skjule kan man si sannheten. Men sånn ellers jeg hadde reagert om han skulle ut med en gjeng kamerater og så alene reiste til exen eller en hvilken som helst annen dame. Om han og hele flokken med kamerater var innom henne på besøk ville jeg ikke reagert så mye på det om han selv fortalte det. Nå er jeg singel for øyeblikket men min ex hadde stort sett bare damevenner. Det plaget meg aldri at han dro til de, jeg var alltid velkommen til å henge meg på om jeg ville. Jeg kjente de og de kom like gjerne til oss som han/vi til de. De hadde stort sett alle samboere. Og det var ikke noe hemmelig for noen. Og nei det var ikke noe utroskap som gjorde at forholdet røyk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå