Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 jeg har 1 barn på 1,5 år. kjæresten min var utro oktober med bestevennen min, det ble slutt. han og vennina mi ble sammen, men i desember ble han dumpa... han kom krypende tilbake til meg og ba om å få meg tilbake og slik ble det. gravid ble jeg å. fra jan-feb har vi det fantastisk bra...men pluttselig tok han ikke kontakt i hele mars..han fortalte folk at han var singel... i april møtte jeg han til svigermor...han sa han elsket meg, kyssa meg, hadde sex med meg..men når vi var forran venner og familie av han så overså han meg helt...han fortalte at forholdet måtte være hemelig....nå tror folk at jeg er gal og dikter opp ting..for jeg sier jo til folk at vi er sammen, men han blå nekter på det til andre.. ja, vi er ung. 20 år. ikke person angrip meg som dum ung mor...men som dum og naiv.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Tror det lureste er å droppe hele fyren. Tror ærlig talt han bare vil ha deg for å ha noen å ha sex med. Glem hele fyren, er han barnefaren så sørger du for at han betaler bidrag. Ha kun kontakt når det kommer til ungen. Hadde ikke funnet meg i det, rett og slett..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Bare kutt han ut.. ja han skal få lov til å være faren til ditt barn... men NEI du trenger ikke sånn dumme, umodne guttevalper i livet ditt.. Ingen skal hogge hue av deg for at du er ung.. Vi alle har vært unge og dumme... En i 30 årene kan oppleve akkurat det samme som deg... Kvitt deg med drittsekken, og finn deg heller en moden gutt som vil ta ansvar og som ikke har noe i mot at du har et barn fra før av..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Her vet du nok hva du bør gjøre. Oppførselen hans kommer nok til å slite deg ut i lengden, uansett hva han måtte ville og ønske med slik oppførsel tror jeg kanskje han prøver å få både i pose og sekk. Du er 20 år, du har livet foran deg. Vil du kaste det bort med å være dørmatte for denne fyren? Enten burde du ta han fatt og fortelle han at han får enten satse på deg og fortelle dette til alle, og vise at han vil dette. Eller så får han klare seg på egenhånd. Sannsynligvis er han 20 år, redd for å binde seg, usikker på hva han vil osv. Gi han en tjue år til på baken så er han også kanskje blitt mann!! Og nei, synes ikke du er dum. Vi har alle vært gjennom slike menn, gir deg erfaring etter hvert til å bli klar på hva du vil ha og hvordan du vil det skal være. Den erfaringen har du jo ikke som ung, og det er derfor du skal gjennom slike situasjoner...for å få erfaringer;)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Tror det lureste er å droppe hele fyren. Tror ærlig talt han bare vil ha deg for å ha noen å ha sex med. Glem hele fyren, er han barnefaren så sørger du for at han betaler bidrag. Ha kun kontakt når det kommer til ungen. Hadde ikke funnet meg i det, rett og slett.. Og unnskyld at jeg sier det, men ta aldri tilbake en som har vært utro, det er jo som å be om det. Og i tillegg med din bestevenn? Hadde kuttet ut begge tvert. Nei, fin deg en mer stabil kar enn dette, man kan vel si at fremtiden din kommer til å se lysere ut om du finner deg en annen.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 jeg har 1 barn på 1,5 år. kjæresten min var utro oktober med bestevennen min, det ble slutt. han og vennina mi ble sammen, men i desember ble han dumpa... han kom krypende tilbake til meg og ba om å få meg tilbake og slik ble det. gravid ble jeg å. fra jan-feb har vi det fantastisk bra...men pluttselig tok han ikke kontakt i hele mars..han fortalte folk at han var singel... i april møtte jeg han til svigermor...han sa han elsket meg, kyssa meg, hadde sex med meg..men når vi var forran venner og familie av han så overså han meg helt...han fortalte at forholdet måtte være hemelig....nå tror folk at jeg er gal og dikter opp ting..for jeg sier jo til folk at vi er sammen, men han blå nekter på det til andre.. ja, vi er ung. 20 år. ikke person angrip meg som dum ung mor...men som dum og naiv. Ja du har vært naiv og latt deg manipulere rett og slett Først og fremt ikke ha mer kontakt med han en du må i forhold til barn, IKKE ha sex med han. Sett krav alt eller ingenting, han ønsker å ha i pose og sekk og du gir det til han. Han vil ikke forandre seg om du ikke setter krav. Og det er nok en stor mulighet at han ikke vil følge dine krav men da slipper du å kaste bort mer av din tid på denne mannen eller gutten. Ikke la han bruke deg, han elsker deg ikke for slik behandler man ikke en person man elsker og er glad i. Ta den lærdommen du har fått og finn deg selv og senere en god partner som er stolt av deg, og behandler deg godt
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Holde forholdet hemmelig? Er han 12 år? Jeg hadde blitt flau på hans vegne, og bedt ham dra et varmt sted. Finnes grenser for hva man skal finne seg i.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Jævla drittsekk... kutt han ut med en gang!!! du og barnet fortjena noke berde en han der
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Det må være noe fundamentalt galt med selvtilliten din. Du er verdt mye mer enn det. Dropp alle fyrer inntil du innser det, for ellers tiltrekker du deg bare lignende pakk som den nåværende dusten. Skaff deg profesjonell hjelp om nødvendig.
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg vet dette er utrolig vanskelig. Alder har ingenting med følelsene dine å gjøre. Du elsker denne "mannen" og har et håp om at du, han og barna skal bli en familie igjen. Er ikke noe galt i å føle det sånn, men jeg er dessverre 100% enig med de som mener du ikke må la denne gutten utnytte deg. Han høres ut som en umoden dritt som kun har deg på gress. (Unnskyld om det gjør vondt å høre dette). Ta vare på deg selv og barna, finn deg en MANN som elsker deg og respekterer deg slik du fortjener! Rett opp ryggen og fortell deg selv at du fortjener så mye bedre enn dette. Jeg har selv vært der du er i dag, og jeg var 30 år den gangen, men lot meg rundlure av eksmannen fordi jeg elsket han. Men da det gikk opp for meg at han bare var et rasshøl som kun så seg selv og egne behov, da ble mitt mantra: LIVET ER IKKE øDELAGT, DET BLIR BARE LITT ANNERLEDES ENN DU HADDE SETT FOR DEG! Når du føler deg trist og lei, si disse ordene høyt mange ganger nok til at du begynner å tro på det! Sender deg en stor klem, HI Endret 10. april 2012 av sommerfuggel i vinterland
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 LIVET ER IKKE øDELAGT, DET BLIR BARE LITT ANNERLEDES ENN DU HADDE SETT FOR DEG! den skal jeg å bruke, den var fin lykke til HI, hør på damene over her, mye fornuftig der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå