Gå til innhold

jeg sliter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er periodevis veldig deprimert, det er tungt, for jeg klarer ikke å fungere normalt...jeg gråter store deler av en hel dag, sliter veldig..

tørr ikke ta opp dette med noen, verken lege, jordmor. familie, venner....

har ei datter fra før, jeg blir så raskt sint på henne å angrer sånn etterpå...

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lenger.... føler meg så forferdelig alene.. gråter til jeg brekker meg.. kan ikke være bra for meg, dattra mi eller barnet i magen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med legen din, ingen har godt av dette, hverken du eller barna.

Skrevet

Huff det høres fælt ut. jeg har hatt en fødselsdepresjon, så vet litt hvordan du har det. det var helsesøster som merket det på meg, jeg hadde heller ikke turt å si noe til noen. men nå vet de fleste i familien min om det, og det hjelper mye at noen vet om det. Det er nok det beste at du forteller det til noen, selv om det er vanskelig.

Skrevet

Har også hatt svangerskapsdepresjon. Fortalte det ikke til noen. Klarte ikke å føle at je hadde det bra før ungen nærma seg to år. Da jeg ble gravid med nestemann var jeg klar for å be jordmor om hjelp med en ang hvis jeg ble sånn igjen. Noe det ikke ble.

Mitt råd er: si det til noen. Be om hjelp. Dette er et tema man ikke snakker om,og det er så synd, for det er mange der ute som har det som deg.

Ikke gjør som meg, og kast bort to verdifulle år av livet til barnet ditt på å ha det vondt med deg selv og ikke klare å se gleden i den fantastiske babyen du har på fanget.

Det er helsepersonell der ute som har spesialisert seg på sånne som deg, og de er der for ånhjelpe deg.

Stor klem til deg fra en som vet hvordan du har det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...