*piami* Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hvordan fungerer dette.. Får jeg utbetalt full kontantstøtte hvis jeg for eks. velger å jobbe 1-2 dager i uka? Eller må jeg være 100% hjemmeværende for å motta kontantstøtte? For og leve på knappe 5000 i mnd, ser jeg mørkt på:/
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Kontantsstøtte har ingenting med hvor mye du jobber å gjøre, det eneste kravet for å få kontantstøtte er at barnet ikke er i barnehage med statsstøtte. Det er fullt mulig å ha barnet noen prosenter i barnehage og motta gradert kontantstøtte..
It's all about me Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Du kan jobbe 150% og motta kontantstøtte, det har ingenting å si. Kontantstøtten er til de som ikke har barnet i barnehage. Så har du alternativt pass til barnet kan du både jobbe og motta kontantstøtte.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Nei, du får den gradert etter hvor mye du har barnet ditt i barnehage.
*piami* Skrevet 10. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2012 Tusen takk for svar!! Nå ble både mannen og jeg litt klokere;) og ikke minst lettet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå