Gå til innhold

SLANKEPILLER... Erfaringer, anyone??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å tilføre en snarvei på slankingen ved å bruke piller, men hvilke virker/ikke virker? HAr prøvd 30 Days men det hjalp ikke det spøtt... Noen som har tips?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ingen piller som virker. Hadde det vært så enkelt hadde det ikke vært så mange feite folk overalt. Eneste som fungerer er å forbrenne mer enn man putter i seg.

Vet det er enklere sagt enn gjort, har selv vært opp og ned i vekt, prøvd utallige kurer/dietter/piller.

Med det eneste resultatet at kontoen er slankere og jeg selv har vært over startvekta noen uker senere.

Kuttet ut det meste av sukker, hvitt brød og unødvendige karbohydrater (ikke lavkarbo). Og begynte å bevege på skrotten. Da forsvant kiloene sakte, men sikkert :)

Er ca 3 år siden jeg la om livsstilen og er i dag 30 kg lettere enn utgangspunktet og 10 kilo lettere enn jeg var da jeg ble gravid med førstemann :)

Skrevet

De eneste som faktisk virker er alli evt den sterkere versjonen av alli som heter xenical og er reseptpliktig.. Denne fjerner fettet fra maten men forutsetter at du har et kosthold uten fett ellers vil du plages med fettdiare..

Skrevet

De eneste som faktisk virker er alli evt den sterkere versjonen av alli som heter xenical og er reseptpliktig.. Denne fjerner fettet fra maten men forutsetter at du har et kosthold uten fett ellers vil du plages med fettdiare..

Så egentlig fungerer den ikke... Hadde man kuttet alt fettet uten pillen hadde man fått samme resultatet.

De pillene fungerer på samme måte som antabus.

Antabus kurerer ikke alkoholisme, men gjør at man blir så dårlig av å drikke at man muligens klarer å slutte med alkohol pga det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...