QueenM Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Tiden flyr så alt for fort, nå har jenta mi blitt 11 måneder og skal starte i barnehagen.. Men hva trenger jeg av utstyr? Hvor er det best å handle å div? All hjelp mottas med STOOOR takk!! )
It's all about me Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 (endret) Skal jeg noe nytt av slikt utstyr tar jeg alltid en titt på Obs først. de har utrolig mye bra til en rimlig penge. Ull, parkdress, regntøy, fleece, lue, støvler, joggesko, joggebukser, alt av bra merker kjøper jeg nesten utelukkende på Obs. Endret 10. april 2012 av Frokostquiz
Blabb00 Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Parkdress, regnklær, støvler ( anbefaler dock boots) lette å gå til små barneføtter, joggesko, tynn lue.. Spørs jo hvor du bor henn også
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Til utebruk: - Regndress, jeg har god erfaring med Bamse fra Lindex og Reflex. - Vår/høstdress, gjerne vann og vindtett(siden hun sikkert blir sittende på bakken en del.) Reflex og Reima er gode dresser til de minste. - En god lue - Fleecedress, hel eller todelt(ull til høsten/vinteren) - Noe vanntett å ha på beina(for hun går gjerne ikke enda?), Stonz eller Reima sine fotposer er gode. Reflex og Reima får du på Barnas Hus om du har det i nærheten. Til innebruk: Skifteklær, jeg har 2 av alt i min gutt sin skiftekurv. Bukser, bodyer, str.bukse, genser og sokker. Matboks om dere må ha med mat selv. Innesko. Jeg syns sånne "sokker" med skinnsåle er gode. Vogn til soving, hvis dere må ha med det. Ellers er det jo bare å høre med personalet hva de anbefaler og foretrekker.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Du trenger ikke noe særlig mer enn det du allerede har hjemme, helt unødvendig å handle en hel masse bare fordi det er en ansatt i barnehagen som skal være ute med ungen din istedenfor deg Ungen må ha noen sett med skift i barnehagen, et par joggebukser, noen bodyer, sokker osv. Du må selvfølgelig ha skikkelig uteklær, regntøy, skotøy, tynne votter, lue osv, det samme som du ville kledd henne i om dere skulle ut i hagen hjemme. Noen barnehager holder bleier, mens i andre må du ha med til henne, det får du beskjed om i barnehagen.
QueenM Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Tuuuusen takk for mye bra tilbakemeldinger!! Det setter jeg stor pris på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå