Gå til innhold

Jeg føler meg så "tykk"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 178, 6 kg! 62 KG! Jeg har alltid veid rundt 56kg (har veid mindre også men da var jeg for tynn), da har jeg vært fornøyd med meg selv. Jeg har spist masse usunt, men jeg har aldri lagt på meg. Før nå.. Jeg ha spist litt mer usunt enn jeg pleier, men jeg har lagt på meg i forskjell fra tidligere. Jeg er tynn, men har fått endel ekstra på magen... Den flate magen min er borte:( Syntes det er så trist. Jeg ser gravid ut uten å være det.

Jeg trener ikke (er for lat), har tynn kroppsbygning og samtidig klarer jeg ikke slutte å spise mindre eller sunt...

Blæ , vet ikke hva jeg vil med dette men jeg føler kroppen min er blitt fæl. Jeg liker den ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du er 178 cm høy og veier 62 kg er du jo veldig slank da, hvilken str bruker du i bukser og klær forøvrig, 36/38?

Om du vil stramme opp litt får du kaste av deg latskapen din og begynne trene, en slankekur vil jo være direkte skadelig for deg.

Du må huske på at jo eldre du blir jo mindre kalorier trenger du. Skal du være like slank når du er 40 og 50 år som du var når du var 20 må du trene dobbelt så mye eller spise mindre. Jo eldre du blir jo mer kreves det av deg for å holde kroppen fast og slank, det er bare naturens gang.

Personlig synes jeg det er penere med 5 kg for mye enn å bli veldig rynkete og dratt i ansiktet som magre mennesker ofte blir når de blir godt voksne, men du må jo velge for deg selv.

å klage på at du er feit blir for dumt, du er normalvektig på grensen mot mager og trenger bare trene litt for å få litt fasthet på kroppen. Vi kan ikke ha en 17-årings naturlige fasthet til vi blir pensjonister vet du, vi må jobbe for det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...