Gå til innhold

Hadde dere blitt fornærma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til jul fikk vi et spisestuebord i julegave av min mor. Var vi selv som valgte det ut :)

Nå viser det seg at dette var et dumt valg da babyen vår snart er stor nok til å sitte med oss ved bordet og er litt dumt med glassbord da.

Vi vurderer derfor å selge det og kjøpe nytt istedet med de pengene vi får.

Ville dere blitt fornærma om dere hadde kjøpt det til noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke.

Spesielt nå som familiesituasjonen har endret seg.

Ikke lett å vite hva som passer i et liv med barn før man har det ;-)

Skrevet

Nei, så lenge de har ein god begrunnelse for at de vil bytte, så hadde eg synest det var greitt.

Skrevet

Nei, men jeg hadde satt pris på at dere fortalte meg grunnen.

Skrevet

Vi skal så klart fortelle henne hvorfor. Har et veldig nært forhold til ho så hadde fortalt det uansett :)

Vi hadde jo baby når vi kjøpte det, men da var hun litt under 2 mnd. så tenkte ikke på at ho en dag skulle sitte å slå ting ned i bordet :P

Skrevet

Dersom eneste grunnen er at du er redd bordet skal bli knust/ripet opp, så finnes det løsninger. Det går ann å kjøpe en sånn liten "matte" som man kan ha oppå bordet der barnet sitter. Så om du egentlig har veldig lyst å beholde bordet så kan du jo se deg rundt etter noe sånt.

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg hadde blitt fornærma, iallfall ikke hvis jeg fikk forklaringen. Men jeg ville syntes det var litt rart, for er jo så kort tid siden dere fikk bordet, og at dere ikke tenkte på det da, også ville jeg nok derfor trodd at kanskje forklaringen skurret litt at det var pga babyen, men at dere ikke likte det så godt likevel, selv om dere valgte det selv, og det antakeligvis ikke er noen værre forklaring enn den du skisserer ;) Men siden det er dette bordet dere har valgt og dere ønsket dette og fortsatt synes det er fint, så ville jeg heller valgt andre løsninger enn å selge bordet. Jeg ville ha kjøpt sånn type skriveunderlag til kontorplass e.l. Vi har det på kontoret vårt, fra ikea, som er gjennomsiktige. De sitter godt "på plass" på bordet og da riper du det ikke opp. Samme problem kan jo bli ved andre bord, at det ripes opp, selv om det ikke er glass. Er nok uansett ikke dumt med en slik matte, lurer på om jeg skal anskaffe med det selv, når vi får kjøpt oss nytt bord.

Skrevet

Kan du sende meg link til det underlaget? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...