Gå til innhold

Dere som sender meldekort til NAV


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når på dagen får dere utbetalt penger?

 

Jeg sender meldekort på lørdag, pengene kommer alltid etter kl 16 på mandag.

 

Men barnetrygd, bidrag og andre stønader er alltid innpå konto fra morgenen av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekker du kontoen mange ganger om dagen ;)

 

Jeg vet pengene kommer mandag eller tirsdag og det holder lenge for meg...

Skrevet

Ja, sjekker kontoen ett par ganger ila mandagèn. Selv om jeg nå har skjønnt at pengene ikke kommer før etter kl 16.

 

Vil så gjerne ha de tidligere på dagen. :P

 

 

HI

Skrevet

Samme her - av og til etter kl.15, men som regel ette 16. Venter i spenning..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...