Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Når på dagen får dere utbetalt penger? Jeg sender meldekort på lørdag, pengene kommer alltid etter kl 16 på mandag. Men barnetrygd, bidrag og andre stønader er alltid innpå konto fra morgenen av.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Sjekker du kontoen mange ganger om dagen Jeg vet pengene kommer mandag eller tirsdag og det holder lenge for meg...
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Ja, sjekker kontoen ett par ganger ila mandagèn. Selv om jeg nå har skjønnt at pengene ikke kommer før etter kl 16. Vil så gjerne ha de tidligere på dagen. HI
Papegøyeblomst Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Samme her - av og til etter kl.15, men som regel ette 16. Venter i spenning..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå