Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Vet ikke hva det er men det virker som jeg har fått en salig rift i rumpen, det svir og gjør så vondt og enda verre nå etter jeg måtte på do. (Sorry detaljer) What to doo? Noe jeg kan smøre med eller? Har prøvd zinksalve nå.
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Er nok hemoroide. Gå på apoteket og kjøp Alcos anal eller Scheriproct
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Kommer jo an på hva slags rift du har fått Men Zink eller Inotyol kan ihvertfall brukes på såre rumper. Men om det har oppstått et slags sår/rift pga f.eks soppbakterier så kan du prøve Canesten eller Klotrimazol
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Kommer jo an på hva slags rift du har fått Men Zink eller Inotyol kan ihvertfall brukes på såre rumper. Men om det har oppstått et slags sår/rift pga f.eks soppbakterier så kan du prøve Canesten eller Klotrimazol Ja, og om det er hemoroider så kan du bruke Sheriproct
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 hm, har aldri hatt hemoroider før. Kjenner ikke noen klump eller sånn, virker bare som det har komt en rift/sår. Kjennes hemoroider sånn ut når de holder på å komme? takk for svar folkens, får ta meg en tur på apoteket...har dere sånn analsalve? hehe
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Kan være innvendig eller at du har hatt det, men klart å rive den opp. Trenger ikke være flau for å kjøpe det på apoteket. Jeg har jobba i apotek og de som jobber der bryr seg ikke i det hele tatt. Det er en del av hverdagen å høre om hemoroider, sopp, diaré osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå