Gå til innhold

Jeg vil ha ut ungen nååå!

Anbefalte innlegg

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Er ikke mer enn 35+1, men er farlig lei, og ønsker meg gjeeerne at han kommer i starten av uke 37.

Hvordan hjelpe til med modning på en naturlig forsiktig måte?

Tenker absolutt ikke på lakserolje og stripping som kan sette igang fødselen, men mer på brystvortestimulering, sex(sperm og orgasme), aktivitet og slike ting.

Noe som hjelper modningen igang..får ikke modningsakupunktur før jeg er i uke 37, og bra er vel det. (bra noen styrer utolmodigheten min med litt fornuft)

Noen som har tips og råd?

Og for den som lurer er årsaken at jeg er psykisk nedbrutt av bekkenløsning og en sterk følelse av hjelpesløshet og immobilitet..har et barn fra før av som jeg ikke får til å ta meg av, så alt faller på mannen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex er vel det eneste tipset jeg har :-) Ellers enn det er det nok ikke noe man kan gjøre.. er selv utålmodig ettersom jeg kunne hatt jenta mi i armene nå pga begynnende fødsel for litt over en uke siden. Men de fikk stoppa den. er 35+6 i dag så. :-)

Skrevet

hei, jeg skjønner at du er lei og er psykisk nedbrutt og at du går med konstant dårlig samvittighet overfor ditt andre barn. Alt jeg kan si er at fødsel starter når den skal og den babyen du har inne i deg har så godt av alle ukene fram til termin for å gjøre seg ferdig og fete seg opp, og du blir en lykkeligere mor etterpå når du får en ferdig laget baby enn en som kanskje skulle hatt noen uker til. Husk babyer går jo ned i vekt etter fødsel, og godt å ha litt å gå på..og dette fettet er godt for nervesystemet deres også..

Jeg er like ved termin nå og har pga risiko for tidlig fødsel ligget på sofan mer eller mindre siden jul, altså i over 3 mnd. Det har vært fryktelig vanskelig, og har tre barn som det virkelig har godt utover. De har klaget over mamma som bare har stor mage og ikke er med på noe lenger...kunne ikkke gå i min eldste jente sin bursdag fordi jeg måtte holde sofan. Heldigvis har jeg ikke blitt lagt inn, så kunne være hjemme og har derfor kunnet heller lese bok og se på film med dem og la dem tegne og gjøre helt rolige aktiviteter...Fulgt dem noe på trening, men har da måttet ligge i idrettshallen og sovet litt pga smerter. Har følt meg som en utrolig dårlig mor, og barna er så små at de ikke helt forstår enda at jeg som mor nå ikke kan være der for dem hele tiden. Men nå feirer jeg at jeg er ved termin og hele familien gleder seg veldig til den minste skal komme ut..og er ferdig til det. Tenker tilbake nå at jeg tror ikke barna har tatt skade av det, de har bare sett en annen side av mor og nå er jeg snart på beina igjen til at vi skal ha en flott sommer og permisjon sammen.. Jeg har jobbet masse med tankene mine for å klare dette, prøve å være positiv, jobbet med bare det å klare å stå opp om morgenen. klare å møte mann og barn med et smil selv om jeg bare vil gråte og synes synd på meg selv..

Håper du kan klare dette også..du har kommet så langt, og du sier du har mann som stiller opp. Dette går fint! Dette klarer du og babyen din vil takke deg etterpå :)

Skrevet

*sterk mat

*sex

*gå lange turer - vaske vinduer- vaske bilen - gå i trapper

*bringebær

*fot-sone terapi

*akupunktur og stripping... men anbefaler ikke dette før uke 37 og det er nok heller ingen som vil utføre ihvertfall stripping før veldig nærme termin.

men sånne ting som sex, bringebær og sterk mat OSV skal nok gjøre sitt for å ihvertfall få kroppen til å begynne å tenke på å modne litt nå :) Lykke til :)

Skrevet

Heheheh... Jeg også! En dag til termin, og ingen tegn på at noe som helst er iferd med å skje. Nr1. kom 14 dager før termin, så litt lei nå ja. Ikke gira på å gå tre uker overtid denne gangen, og få et svangerskap på over en mnd lenger enn sist...

Prøvd sex, pillet på brystvortene, sterk mat, hvilt og nå har jeg meg en liten treningsøkt...

Gjest MammanTilJentaMi
Skrevet

Hadde jeg måtte holde meg i ro pga babyen, eller at det var funnet noe som gjør at den bør bli i magen så lenge som mulig, så hadde det ikke vært noe problem.

men, babyen er frisk og rask, det er bare jeg som ikke er det, og for å bli frisk og rask igjen, så må jeg jo få ut denne lille prinsen.

Takker kjempemye for tips og råd:) skal prøves ut;) det vanskeligste er vel sex, pga bekkenløsning og mage som presser seg opp mot lungene, men men, får vel finne en løsning på det også:)

hmm...sterk mat ja...er vel bare å sette seg ned med gaviskon i glasset da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...