Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Vil ikke ha det jeg vant allikevel. Det er ikke betalt enda. Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Du må betale for den. Så får du heller selge den igjen om du ikke vil ha den
dorri Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg vant en auksjon en gang. en mobiltlf, jeg angret så den betalte jeg aldri. Fikk ingen andre konsekvenser enn at jeg er "bænna" fra Ebay for livet. De vil ikke ha meg som kunde lenger. Og det skjønner jeg jo egentlig veldig godt. Dette var i 2008, vet ikke om de har forandret reglementet etter dette??
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Da betaler jeg den. Var ikke så dyrt og får nok solgt her hjemme
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Hehe, dette har skjedd med meg også. Bare å betale, og så tenke på den følelsen neste gang det er fristende å by på ett eller annet man egentlig ikke trenger.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg trengte det. Er snakk om en kjole til et bryllup. Den rakk meg til knærne, men bruden ville at det skulle være fotsid ... -.-
Sjuttini Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Hvis bruden har føringer på hvordan hun vil at kjolen din skal se ut, så får hun betale i hvert fall deler av den. Om hun ikke gjør det så synes jeg ikke hun kan bestemme lengden på kjolen din.
Diddels Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Pfft, en venninne av meg gjorde dette engang, kjøpte, men angret seg. Jeg hjalp henne å skrive et pent brev til selger, som trakk hele kjøpet. Saken ute av verden. Det er lov å kommunisere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå