Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Fy faen!! Noe av det sykeste jeg har sett noen gang. Hvordan overlever man noe sånt??
Sjøbanan82 Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Jeg så det. Har ikke ord.. Det var det tragiske jeg noen sinne har sett. Jeg gråt gjennom hele programmet. Stakkars jente. Foreldrene skulle vært torturert selv!!!!
lille-my-april Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Mange syke folk i verden dessverre! Det kommer jo også mer og mer frem i media. huff... tenk å måtte ha rekonstruering av underlivet fordi de har mishandlet henne så utrolig mye på alle måter. Fengsel er ikke nok for sånne folk! De burde som sjøbanan82 sier vært torturert selv- til døde!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Ja jeg så det! Det er noe av det værste jeg har sett! Jeg kan ikke skjønne at noen klarer å gjøre sånn mot sitt eget barn! Ingen straff er streng nok! Sånne folk fortjener ingenting! Til deg som lurte på hva det handlet om. Det var en jente som hadde vært innestengt i et skap fra hun var 2-8 år. Hennes egen mor og stefar som hadde gjort det. Hun hadde vært så liten å tynn når hun ble funnet at hun så ut som en 3 åring. Hun hadde blitt mishandlet og voldtatt såpass at hun måtte operere underlivet. Det var fullt av lus, avføring og urin i skapet hun hadde bodd i. Det var tydelig at hun hadde vært sulten for hun hadde spist på karmer, veggen, og noe plastembalasje. Hun var så forstoppet når hun ble funnet at hun hadde dødd snart om hun ikke hadde blitt funnet og tømt. Det var mye, men dette var i grove trekk. Stakkars jente!!!!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Som jeg skrev i tråden om dette i går: Gi meg en adresse og et balltre!!! Hva annet kan man si til mennesker som dette, annet enn BRENN I HELVETE!!
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg så programmet igår, selv om jeg bevisst prøver å la vær. Jeg har sååå lyst å hjelpe barn som opplever omsorgssvikt, men jeg tror jeg hadde blitt helt ødelagt av det, og spesielt etter å ha fått barn selv. Det var jo helt sinnsykt at moren omtalte henne som "det", og at foreldrene fikk tilbake foreldreretten etter at de hadde adoptert henne vekk, OG at hun hadde blåmerker etter å ha vært hos de i samværshelgene. Syk, SYK verden vi lever i!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå