Gå til innhold

Noen som vet? Hyppig do-gåing. Litt detaljer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et lite problem som jeg lurer på om noen kanskje kan hjelpe med. Jeg går på do veldig mange ganger for dagen.

Bare på en vanlig arbeidsdag, så har jeg vært på do og tisset rundt 7 ganger før klokken 11. Og da har jeg begynt en gang mellom 7 og 9 på jobb.

Noen ganger kan jeg holde meg i flere timer og er ikke plaget med dette om natten. Men på kvelden må jeg kanskje på do iallefall 3-4 ganger før jeg legger meg.

Har slitt med dette i 4-5 år nå, og jeg har sjekket meg både for diabetes og andre ting.

Noen som vet noe om dette? Nervøs blære? For liten blære? Urinveisinfeksjon som varer så lenge?

Har vært til gynekolog også, og de har ikke funnet noe uvanlig.

Noen dager kan det gå mange timer mellom hver gang jeg er på do, men oftest er det for mange ganger daglig.

Dette plager meg ganske mye sosialt. Må alltid planlegge ting etter hvor det er toalett!

Jeg er 23 år, om det har noe å si.. Hehe .

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg går også ofte på do i perioder. Ofte hvert 5 minutt. Fryktelig slitsomt, og jeg er alltid oppe minimum en gang om natta og går på do. Jeg drikker ikke mye mer enn andre heller. Men for å kunne få piller for det av legen (for det finnes piller mot hyppig vannlating, nemlig) måtte jeg begynne å skrive opp hvor mye og hva jeg drakk hver dag, og måle hvor mye jeg tissa hver gang, altså tisse i en bøtte eller dl mål eller no, (og det var bare begynnelsen),men hvor slitsomt er ikke det da? Glemmer jo det hver gang jeg må på do å tisse uansett..

Legen kunne heller ikke fortelle meg hva det kunne komme av da.

Endret av Kattla
Skrevet

Jeg var hos en urolog, og hun sa at jeg kunne reagere på feks typen kaffe jeg drakk. Drikker du mye kaffe? Kanskje prøve å bytte type, eller rett og slett kutte det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...