Gå til innhold

Flaue/morsomme ting barnet ditt har sagt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen historier å komme med?

Jeg var i svømmehallen med min 3 år gamle sønn. Etter vi hadde badet gikk vi å satt oss i badestua litt. Der satt noen litt kraftige damer. Sønnen min stirret på dem, og plutselig sa han høyt så alle hørte det "oi! Se på DEN store rumpa, mamma! Mens han pekte på en av damene. Ble litt flau der ja :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, vittig! Datteren min kan kun si noen få ord, men jeg gleder meg veeeeldig!! :D

Har fra min nevø da:

3 år: Lærte han en "Yo mama" vits(ja,sikkert fyfy), og når foreldrene kom inn i rommet sa han "Yo mama, you fat" hun er normalvektig, så hun tok det godt :)

4 år: Var på kjøpesenter da han måtte på do. Jeg sa etter han var ferdig at han måtte vaske seg på hendene. "Pappa har sagt at jeg ikke trenger å vaske meg før jeg har fått hår på tissen" Men det han egentlig mente var når han tok på tissen.

6 år: Passet han en dag, og jenten min var rundt 4 mnd. Vi snakket om barn osv, der han spør om ikke vi snart skal få flere barn. Vi har en som har hatet å sove siden hun var 2 uker, så jeg sa at det ikke kom til å skje med det første. "Men du kan jo bare selge de hvis du ikke vil ha de" Hehe, kunne sett for meg den annonsen på finn.no ja, huff :P

Kommer ikke på flere i farten, men det ramler ut ting fra han i hytt og pine :P

Skrevet

Var på babysvømming med sønnen min som hadde lært seg noen ord... Er jo endel nakne mammaer der selvfølgelig, og han er ikke vant til å se supermye hårvekst der nede på damer. Så da jeg skulle kle han, og mammaen på siden av stod naken mot oss og skulle det samme, pekte han ivrig på dotten hennes og ropte "Se mamma! Pus! Pus! Se, pus!"

Ikke akkurat lite ekko inni i en svømmegarderobe heller... Ville gjerne fordufte der og da.

Skrevet

Var på babysvømming med sønnen min som hadde lært seg noen ord... Er jo endel nakne mammaer der selvfølgelig, og han er ikke vant til å se supermye hårvekst der nede på damer. Så da jeg skulle kle han, og mammaen på siden av stod naken mot oss og skulle det samme, pekte han ivrig på dotten hennes og ropte "Se mamma! Pus! Pus! Se, pus!"

Ikke akkurat lite ekko inni i en svømmegarderobe heller... Ville gjerne fordufte der og da.

Haha, ler meg ihjel!

Skrevet

Min datter på snart 4 (27 april) skulle få lov til å prøve og se på harry potter 1 (eneste hun evt. får lov til for de andre er ikke for under 7 synes jeg) og hun stor kosa seg og lo godt av trollet og det gikk bra helt til voldemort spiste på enhjørning(i retrospekt skulle jeg sett den en gang til før jeg lot min datter se den...uuuansett)

Da ble det slutt og hun turte ikke mer.

Dagen etter kommer hun og stiller seg i døra på badet med hånden på hofta si og sier

* ehhhhm t, mamma? I og med at du er trolljeger og pappa sloss mot troll og spøkelser og sånn...synes jeg jeg skal få prøve å se skummle mannen som spiste enhjørning en gang til......*

Skrevet

Vi stod i kø på matbutikken, to personer foran oss stod en meget fet dame, meget fet! Plutselig sier gutten min så høyt at alle hører det, - mamma, har den dama der spist for mye sukker?

Jeg ble satt helt ut, og den store dama så skikkelig sint ut. Jeg klarte ikke få fram ett ord, ville bare synke i gulvet, he he. Kan le av det nå i ettertid da, men var ikke mye gøy der og da. Gutten min var 4 da de. Skjedde.

Skrevet

Ei venninne var i svømmehallen, der det også var noen mørkhudede barn. Da sa sønnen: "Se på de fattige barna, mamma!".

Uff, gutten hadde vel sett på innsamlingsaksjon på tv eller noe sånt, hun ble lite flau...

Skrevet

Sagt av min toåring til resepsjonisten på treningssenteret: mamma er gæern!

Skrevet

Jentungen på 2,5 stod i dusjen på en campingplass (sånne dusjer hvor en har båser hver for seg) med faren. Det er mye folk og dusjer nå, og jentungen roper ut : Far sin tiss er altså ikke farlig! Gjett om mannen var flau og ille til mote når han gikk ut av den dusjen. Heldigvis var de som hadde hørt dette bekjente av oss og kunne le av det hele, men det kunne jo absolutt misforståes........

Gjett om vi har lett mange ganger av henne i etterkant!!!

Skrevet

Jenta mi på 3 og jeg sto i kø for og kjøpe is. Foran oss står en mørkhudet mann. Jenta mi stirrer lenge og intenst før hun utbryter: mamma..... Se på han der sjokolademannen.....

Jeg ble små flau, men den hyggelige mannen bare snudde seg og smilte til oss:-)

Skrevet

Har flere:

Da dattera var kanskje to år skulle hun sette en bok tilbake i bokhylla, men fikk det ikke helt til siden hun prøvde å sette den inn vannrett og ikke loddrett (naturlig nok litt vanskelig...hehe).

Etter litt prøving og feiling sa hun høyt og tydelig "faen" før hun prøvde på nytt.....tror hun tenkte det skulle gjøre utslaget :-)

(sesam sesam hehe). Mannen min så veldig skyldig ut akkurat da...

Da hun var sånn omtrentlig tre/fire hadde far og datter hatt en litt travel morgen på vei i barnehagen, og ei dame som stod foran i bilkø hadde vel kanskje ikke kjørt så optimalt som mannen min mente hun burde.

Da de kom i barnehagen sa dattera høyt og tydelig "hvorfor kalte du ho damen skjælling, pappa?".... smilte godt de ansatte i barnehagen da....

Skrevet

Jentungen på 2,5 stod i dusjen på en campingplass (sånne dusjer hvor en har båser hver for seg) med faren. Det er mye folk og dusjer nå, og jentungen roper ut : Far sin tiss er altså ikke farlig! Gjett om mannen var flau og ille til mote når han gikk ut av den dusjen. Heldigvis var de som hadde hørt dette bekjente av oss og kunne le av det hele, men det kunne jo absolutt misforståes........

Gjett om vi har lett mange ganger av henne i etterkant!!!

He he godt å høre flere har hatt slik opplevelse. Vi måtte dusje i et fellesanlegg ifm flyforsinkelser på vei hjem fra ferie. Mannen min dusjet med sin da fire år gamle datter. Det satt sikkert et femtitall norske turister utenfor og ventet (sånne små svingdører bare foran dusjen). Da utbasunerer vesla at "Pappa, jeg rett og slett elsker tissen din".... Det ble en ekstremt avstumpet dusj, og jeg ble ropt inn av en kritisk flau pappa for å ta over dusjingen. Nå har også lillesøster kommet med utsagn om utstyret hans, hun roper begeistret "Pappa har fin brumbrum"... hjelpes...... :-)
Skrevet

Min 3åring hadde bursdag nylig og fikk av sin gode venninne flotte klær. Men da han skulle bort for å takke, tok han henne i begge hender, så henne dypt inn i øynene og sa "- du må gå på lekebutikken og kjøpe gave"....tror vi skal jobbe litt med noe som heter takknemmelighet her i huset.....

Skrevet

Min nevø hadde et litt morsomt utsagn her. Jeg syns hvertfall det var morsomt.

Faren til gutten skulle legge han, og de skulle pusse tenner, men nevøen min ville ikke pusse tenner. Så sier faren at -"nå må du hør på meg, for det er jeg er sjefen".. Da smeller det fra guttungen - " nei det er mamma det"

Skrevet

Vi har hannhund i hus og det er for toden løpetid rundtforbi her. Lillemor bøyer seg framover og sier medfølende til den frustrerte hanhunden; SÅ lyst pÅ hundemus du da?

(jeg mÅ virkelig begynne Å tenke over hva jeg sier.... enda godt jeg brukte de orda og ikke andre for ho sier det hele tia)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...