Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 For bursdagen min begynner å nærme seg og det er så kjedelig å bare få 4 bursdagshilsener på veggen når alle andre får sånn 10.000. Sånn var det i fjor og 2 var fra mamma og tante. Det er bare så pinlig.. Ja ja jeg skal ikke klage får jo i hvert fall mamma innom på bursdagskaffe. Og så et stort smil fra verdens herligste lille sol som får spise bløtkake med fingrene, lager fest i mitt hjerte any time.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Huff, slikt er leit og ikke minst sårende. Jeg gratulerer alltid alle:)
Medulla Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Kan vennene dine se at du har bursdag da? For et par år siden fikk jeg ingen, og var ganske skuffet, helt til jeg fant ut at en oppdatering hadde skjult bursdagen min. Så jeg fikset det, og året etter kom det over 50 gratulasjoner... Og så vidt jeg vet er din grad av aktivitet på facebook avgjørende for om du havner på dine venners nyhetsoppdatering...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 du har ikke skjult profilen din for å opplyse om bursdagen din da? tror nok det er flere som gratulerer om de får varsler....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå