Gå til innhold

Hva er det dyreste DU eier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare si det... Nå må dere som har dyre ting huske å forsikre dem. Spesielt de som har lagt all informasjon om seg selv åpent ut på internett. Juliea for eksempel, som har lagt ut annonsen med adresse da hun kjøpte leilighet. ;) Selv har jeg en del småplukk av antikviteter, diamanter og en god del antikk og nytt designertøy, og noen eldgamle trykk, men ikke den helt store samlingen av dyr kunst. Har ikke allverdens interesse av å investere i slikt, men er veldig glad i det jeg har fått og arvet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunst, arvesmykker og gamle mahognymøbler fra 1800-tallet.

Og bunaden min som er en av de to første som ble laget av sitt slag, og som jeg arvet av min oldemor sammen med sølja hun fikk til konfirmasjonen sin i 1905.

Og en nydelig vintage diamantring fra Tiffany's :)

Skrevet

Pianoet mitt.

Skrevet

Malerier, gammel kinesisk kunst, antikviteter, menger av sølvtøy og smykker.

Skrevet

Bunad, men også noen veldig dyre smykker.

Skrevet

En gammel, sjelden bok (40.000).

Skrevet

Har tre biler uten lån, en vovlvo v 70 d 5, 2002 verdt 150 000 +, en saab 2000 mod verdt 50 000 og en jaguar 91 modell verdt 90 000

Skrevet

At dere tør å skrive opp disse tingene.. folk kan snoke opp ip adressene deres og finne lett ut hvor dere bor..

Skrevet

Hehe. Jeg skrev om fiolinen min, men vi har alarm på huset. Kommer de på natten har vi hagler i våpenskapet på soverommet :P

Skrevet

De kan komme når dere er på ferie, på jobb, når du er alene hjemme.. hvem vet...

Skjønner ikke at dere tørr... spiller ingen rolle at dere gir dere ut som anonyme.. Ip adressen ligger der enda...

Skrevet

Jeg synes mange tar veldig lett på sikkerheten her inne. Mange legger ut veldig mye informasjon om dem selv, som jeg nevnte i siste innlegg. Selv er jeg veldig anonym her inne, selv om jeg bruker nick. Ingen vet hvem jeg er, hva jeg eller noen av mine heter, eller hvor jeg bor, eller for øvrig hvor jeg oppholder meg nå. Min ip adresse spores ikke til der jeg bor, og jeg skriver fra en mobil som ikke er registrert på meg. Jeg er registrert med falske opplysninger her inne og jeg skriver heller ikke private meldinger her som kan gi informasjon om meg. :) I meste laget og på grensen til å være paranoid? Neida, men jeg har vært her inne lenge nok til å se flere veldig alvorlige sikkerhetsglipper, og jeg tar ingen sjanser.

Skrevet

Hehe.. Ærlig talt, hvor stor er sjansen for at noen i denne tråden skal bli robbet etter å ha fortalt hva de eier? Det er ikke sikkert folk har verdiene sine hjemme engang, men oppbevart i safe og hvelv. Jeg har ikke mitt hjemme for å si det slik. De som sier tv'n og sofaen er vel ikke sÆrlig redd for at akkurat de skal få innbrudd, når alle andre i Norge har det samme i sin stue.. Tror tyver har bedre ting å gjøre enn å sitte på bim og vente på en slik tråd for å finne nye potensielle ting å stjele.. Dette er en useriøs tråd på bim, hvor hvem som helst kan lyve om hva de eier.

*ler så jeg griner av all dumheten*

Bim/Dib er generelt det mest hysteriske nettstedet man kan oppdrive. Lurer på om enkelte virkelig tør å puste neste gang de må ha mer oksygen, sånn i tilfelle det er gass i lufta så man kan dø og sånt....

:P

Skrevet (endret)

Mitt elskede piano.

Hvis noen tenker å komme å stjele det så vil jeg anbefale dere å ta det ut verandadøren på kjøkkenet og derifra ned verandatrappen. Å ta det ut på baksiden vil bare være tungvindt for dere.

Endret av Vossafår
Skrevet

Bortsett fra bil, hus og aksjer - altså noe som tilhører bare meg og ikke kan på noen måte tilhøre mannen min.... tja, bunad og smykker tipper jeg. Eller pianoet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...