Gå til innhold

Hysterisk eller ikke?!?!?!?!


Snartmammatil3 <3

Anbefalte innlegg

Sitter og leser på noen av forumene på disse sidene. Enten så er jeg helt borte vekk og ikke tar hensyn til den inne i magen min. Ellers så er det mange som overdriver, det kan enten gjelde kosthold, medisin osv.. Jeg er gravid for tredje gang og har blitt 13 år eldre siden siste svangerskap. Husker selv hvor lett påvirkelig jeg var de to første gangene, måtte ikke gjøre feil og leste/ hørte meg gal på alt de andre mente og sa. Dette har ikke noe med om man er ung eller gammel, men har med livserfaring å gjøre. Jeg er 38 år og er godt klar over at jeg på 25 år kan ha like mye eller mer erfaring enn meg. Men jeg synes det er så vondt når den ene etter den andre nesten skremmer andre med spørsmål og svar. Snakk heller med jordmor eller lege. Istedefor å skrive og svar noe men tror og mener.

Mange av temaene innenfor forumene er bra, men savner sensur noen ganger. Nei, huff nå var jeg ikke så positiv, men følte det bare måtte ut.

 

Til slutt vil jeg si: ønsker alle som meg et godt og lykkelig svangerskap hvor vi kan kos oss og slappe av. Ikke stresse og lese og bli mer og mer bekymret for at vi gjør feil!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...