Gå til innhold

Har arvet et lass med tøy til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

og det er jo utrolig kjekt.

Men det er nesten for mye. Har termin i slutten av august.

Tror dere at det blir bruk for kortermede bodyer i de minste str eller er det noe man ikke tar på en nyfødt baby?

Har brukt de siste dagene nå på å vaske og sortere tøy og kjenner panikken stiger litt med tanke på alt vi sikkert også får i gave.

Men kanskje er det greit å ha litt mye den første tiden:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere skulle få mye i gave, små størrelser, så kan du bytte tøyet i større størrelser.

Skrevet

Jeg fikk sist barn i slutten av juli, ti uker over termin, og rakk ikke å bruke noen av sommerklærne vi hadde kjøpt bortsett fra noen kortermede bodyer i str 50. (Hun var 3,5 kg og 52 cm). Venter gutt på samme tid nå og kjøper minimalt med sommerklær. Holder med de nøytrale kortermede bodyene jeg har fra sist. Om det skulle slå feil sender jeg bestemødrene en tur på shopping når den tid kommer :) Lykke til!

Skrevet

Ja det har jeg tenkt til å gjøre.

Forrige gang styrte jeg masse med dette husker jeg, byttet og ordnet opp. Hadde tilslutt tusen kroner på et tilgodekort hos H&M og tror du ikke jeg greide å miste det..

Skrevet

Uhm, to uker over termin, ikke ti ;)

Skrevet

Det er veldig greit med en del bodyer i begynnelsen, for det blir en del melkesøl, gulp, tiss og bæsj. :)

Her brukte vi kortermede bodyer, men han var født i slutten av april, og veldig varm av seg, og det var varmt ute. Hadde jakke eller genser over om det var kaldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...