Gå til innhold

ensom på sørlandet... flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg flyttet hit for 4 år siden pga skole.. hadde tenkt meg hjem igjen til østlandet, men fant kjæresten min her nede, så da blei jeg her da ;)

Pga jeg fant meg kjæreste så tidlig, så fikk jeg aldri "tid" til å skaffe meg venninner.. det var bare meg og han hele tiden :) skolen jeg gikk på var det meg og 5 andre, og det var voksne damer på 40-50 år.. ikke at det er noe galt med det, men jeg var kun 23 da jeg flyttet hit.

Jeg er nå 27 år gammel, og meg og min samboer har en sønn på 1,5 år.

Jeg savner en venninne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor på sørlandet bor du da? :)

Det er flere ensomme her,det var og planlagt treff i Arendal\Grimstad området, men det ble avlyst sist gang, så må planlegge på nytt. :)

Skrevet

Hvor er du fra da? Send meg en pm:) er 26 år og har en sønn på 4 mnd :)

Skrevet

Jeg flyttet hit for 4 år siden pga skole.. hadde tenkt meg hjem igjen til østlandet, men fant kjæresten min her nede, så da blei jeg her da ;)

Pga jeg fant meg kjæreste så tidlig, så fikk jeg aldri "tid" til å skaffe meg venninner.. det var bare meg og han hele tiden :) skolen jeg gikk på var det meg og 5 andre, og det var voksne damer på 40-50 år.. ikke at det er noe galt med det, men jeg var kun 23 da jeg flyttet hit.

Jeg er nå 27 år gammel, og meg og min samboer har en sønn på 1,5 år.

Jeg savner en venninne..

Jeg er også fra østlandet og har havnet her nede. Har også en sønn på 1,5 år, så det høres ut som om vi har litt til felles :) Er 30, så jeg er ikke så mye eldre enn deg heller.

Hvor på sørlandet bor du?

Skrevet

Jeg bor på Sørlandet:) hvor bor du? Send pm?

Skrevet

ja hvor er du fra..jeg bor i arendal er relativt ensom...hehe er 29 og en sønn på 8 mnd...send pm.:)

Skrevet

Jeg bor på Sørlandet:) hvor bor du? Send pm?

Skrevet

Jeg bor å i arendal :) har to barn, og en på vei :) bare send pm, er ikke vanskelig å bli kjent med :)

Skrevet

Åy, ble sendt to ganger den mld min:) det var ikke meningen:)

Skrevet

Hei!

Jeg er også ensom her, eller har venninner, men ingen av dem har barn så vi går jo ikke mye sammen. Er straks 23 år og har en sønn på 2 år. Bor i Kristiansand, men flytter til Grimstad til høsten for å studere.

Skrevet

Hei :) Jeg er ny i Grimstad med en gutt på 20 mnd. Blir gjerne kjent med noen koselige folk i nærheten :) Er 28 år og opprinnelig østlending jeg også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei igjen :)

Noen som har truffet hverandre ennå? Så flere ville sende PM :) Tenkte at siden det var folk her både fra Arendal, Grimstad og Kristiansand, at jeg skulle foreslå å møtes på midten ;) Sønnen min går i en barnehage i Grimstad. Hadde det vært en ide å møtes der en lørdag eller søndag? Ute, altså? :) Tenkte det var greiere enn lekeplasser, som ofte ikke er gjerda inne, og så er det kanskje ingen som vil invitere masse fremmede hjem første gangen? ;) Og hadde det vært en ide å lage FB-gruppe?

Skrevet

Grimstad hadde vært helt greit for meg ihvertfall :)

Skrevet

Det finnes allerede en facebook gruppe for dem med barn i magen i aust agder hvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...