Gå til innhold

Overnatting i barnehage


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har deres barn ordning med dette siste året? Enten overnatte i selve bhg eller dra annet sted for overnatting?

 

De skal ha det neste uke i bhg her og har ei jente som ikke vil. Dere som har vært gjennom dette; har alle barna syntes det har vært greit eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har deres barn ordning med dette siste året? Enten overnatte i selve bhg eller dra annet sted for overnatting?

 

De skal ha det neste uke i bhg her og har ei jente som ikke vil. Dere som har vært gjennom dette; har alle barna syntes det har vært greit eller?

 

Her gjennomføres ikke dette men tror nok uansett ikke at det hadde vært så populært.

Skrevet

Jenta mi var veldig fornøyd. De spiste pizza, gikk tur i mørket med lommelykt og leste historier. Alle barna sov over :)

Skrevet

Her er det ikke lov lenger. Kommunen nekter de ansatte å gjennomføre det.

Skrevet

Jenta mi var på helgetur der de overnattet i lavo på våren siste året i bhg. De hadde det storartet.

 

I den bhg der yngste går kommer de ikke til å gjøre dette siden de ansatte ikke vil.

Skrevet

Her er det ikke lov lenger. Kommunen nekter de ansatte å gjennomføre det.

 

Ikke alle bhg er kommunale.

Skrevet

Her drar de eldste ungene på tur med to overnattinger i mai hvert år. Drar opp på en hytte i skogen. Alle var med i fjor i hvertfall. Kjempepoppulært.

Skrevet

Hos oss er det sånn at de eldste har en overnatting i bhg noen måneder før de drar på leirskole i 3 dager. Dette har sønnen min syntes vært veldig stas i hvert fall! Og ungene har vært helt i hundre. Sønnen min er egenrlig av det forsiktige slaget, så jeg ble litt overrasket da dette gikk så greit som det gjorde...

Skrevet

Her er det ikke lov lenger. Kommunen nekter de ansatte å gjennomføre det.

 

Hvorfor? økonomisk aspekt?

Skrevet

Her har de også overnatting i barnehagen, bare førskolegruppen da selvfølgelig, som en avslutning på året.

 

Mine to gutter som går på skolen nå begynte å glede seg sikkert et år før det faktisk skulle skje. De spiser pizza, leser og koser seg.

 

Var en gutt som ikke hadde lyst da eldstesønnen min hadde overnatting, og da avtalte de med foreldrene at de skulle hente han etter at de hadde spist pizza. Men når det kom til stykket ombestemte gutten seg og ville overnatte likevel så de ringte foreldrene og sa de ikke trengte komme.

Skrevet

Ja og forsikringer.

 

Hva går det med forsikringer ut på?

 

Hilsen nysgjerrigeper;)

Skrevet

Her har de også overnatting i barnehagen, bare førskolegruppen da selvfølgelig, som en avslutning på året.

 

Mine to gutter som går på skolen nå begynte å glede seg sikkert et år før det faktisk skulle skje. De spiser pizza, leser og koser seg.

 

Var en gutt som ikke hadde lyst da eldstesønnen min hadde overnatting, og da avtalte de med foreldrene at de skulle hente han etter at de hadde spist pizza. Men når det kom til stykket ombestemte gutten seg og ville overnatte likevel så de ringte foreldrene og sa de ikke trengte komme.

 

Det var slik jeg tenkte vi også kunne gjøre det, men styrer ga meg streng beskjed om at en ikke kunne være med på bare det. HUn sa det fremfor jenta mi også så jeg følte deg ble veldig feil. Hovedpoenget er vel kos eller har jeg misforstått kraftig. Jeg sitter i FAU så blir nok ta det opp der, først og fremst for de som kommer de påfølgende år.

Skrevet

Her har de også overnatting i barnehagen, bare førskolegruppen da selvfølgelig, som en avslutning på året.

 

Mine to gutter som går på skolen nå begynte å glede seg sikkert et år før det faktisk skulle skje. De spiser pizza, leser og koser seg.

 

Var en gutt som ikke hadde lyst da eldstesønnen min hadde overnatting, og da avtalte de med foreldrene at de skulle hente han etter at de hadde spist pizza. Men når det kom til stykket ombestemte gutten seg og ville overnatte likevel så de ringte foreldrene og sa de ikke trengte komme.

 

Det var slik jeg tenkte vi også kunne gjøre det, men styrer ga meg streng beskjed om at en ikke kunne være med på bare det. HUn sa det fremfor jenta mi også så jeg følte deg ble veldig feil. Hovedpoenget er vel kos eller har jeg misforstått kraftig. Jeg sitter i FAU så blir nok ta det opp der, først og fremst for de som kommer de påfølgende år.

 

Det synes jeg du skal ta opp med styreren, for noe tull! :((

 

I barnehagen vår er det slik for de eldste, og selv mini på nesten 4 pratet på at elge-ungene hadde sovet over. Så dette er stas! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...