Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Hva skal til for at du fniser og blir godt humør? Og hva er for mye, du blir full?
pyret&jeg+spire Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 To øl halvlitere er alt jeg trenger for å bli i godt humør... Ved den fjerde bør jeg stoppe om jeg vil se meg selv i speilet dagen etter... Noen ganger begrenser jeg meg fint, mens andre ganger går det på trynet Det kommer mye ann på selskapet, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Aner ikke:) Har ikke drukket alkohol på 5 år..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Jeg blir fnisete etter to øl eller glass vin. Femte og sjette, uten pause. Go home!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 etter en flaske vin begynner det vel å hjelpe,men går fint med to flasker og egentlig. Men det kommer an på stemninga, folka og musikken. tåler mer hvis jeg egentlig syns det er litt kjedelig. drikker kun vin og sprit. tåler en del sprit og, kan drikke over halv flaske.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 etter en flaske vin begynner det vel å hjelpe,men går fint med to flasker og egentlig. Men det kommer an på stemninga, folka og musikken. tåler mer hvis jeg egentlig syns det er litt kjedelig. drikker kun vin og sprit. tåler en del sprit og, kan drikke over halv flaske. Oi. Er du stor? Eller garvet?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 haha... ikke så stor nei. men ja jeg har tatt meg noen glass i mine villere dager;) fikk barn for 2 år siden, så vært rimelig rolig etter det;) #5
Himmel og hav Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 1,5 - 2 glass vin, så begynner jeg å kjenne det. Eller 2 små akevitt. Jeg har aldri tålt mye, derfor har jeg aldri drukket mye. Hater følelsen av å være beruset ut over litt rødvinsfnisete.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Et par glass vin gjør meg lett til sinns. En flaske er nok på fest, da blir jeg i godt humør uten å gjøre noe dumt, og jeg er i grei nok form dagen etter. Mer drikker jeg ikke lenger, jeg har intet ønske om å bli møkkafull.
kaklemor Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Før når jeg drakk så kunne jeg ta 12-18 rusbrus og være i godt humør bare hele kvelden. Det gikk greit med 7 øl men ikke mer.. Når det er alkohol nå , er det to glass også er jeg fornøyd. Er gravid så drikker ikke !
kaklemor Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Før når jeg drakk så kunne jeg ta 12-18 rusbrus og være i godt humør bare hele kvelden. Det gikk greit med 7 øl men ikke mer.. Når det var alkohol før jeg ble gravid m andremanm, er det to glass også er jeg fornøyd. Er gravid så drikker ikke !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå