Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Har søkt på dette. Er en bachelorgrad(i første omgang) og etter første semester velger en studieretning innen pedagogikk eller spesialped. Jeg skal ta spes.ped. Hva jobber dere med?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Jobber med spesialundervisning på barnetrinnet! Underviser grupper med elever med ulike behov: generelle lærevansker, dysleksi, autisme/asperger, ADHD m.v
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Jobber med spesialundervisning på barnetrinnet! Underviser grupper med elever med ulike behov: generelle lærevansker, dysleksi, autisme/asperger, ADHD m.v Tusem takk for svar. Har du bachelor eller master? Var studiet vanskelig eller anså du det som relativt greit å gjennomføre? Og hvilke andre jobber kan du søke? Forstått det slik at en må ha master for å få jobb hos f.eks ppt?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Jeg har gamle 1 og 2 avd. Usikker på hvordan det er delt inn nå. Ja, hvis du skal jobbe i PPT eller BUP må du nok ha master vil jeg tro. Spennende jobb, men mye å gjøre. Studiet tok jeg som videreutdanning noen år etter lærerutdanningen. Synes derfor ikke utdanningen var vanskelig da jeg kunne relatere mye til erfaringen jeg hadde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå