Milla-Mamma til 3 Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Eg spotter for 3 gang nå. Er 11 uker. Er soooo bekymra Da einste eg kan komma på er at eg føler eg får soppinfeksjon om igjen.... Har dere fått svar fra legen? Blitt undersøkt etc?
Kosemosepose Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Fikk ikke vite hvorfor, var i uke 11-12. Det varte i 5-6 dager, mest brunt og rosa. Gyn sa det kunne være noe "gammelt", de fant ingenting på UL. Er nå i uke 26, og alt er vel :-) Lykke til!
Fruen i huset Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg har veldig lettblødende ett-eller-annet i livmoren. Blødde en del før jeg ble gravid også. Gikk veldig bra i forrige sv.skap fordet og går fint så langt nå (akkurat over i 2. trim. nå)
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg spottet og blødde en del i første trimester. De undersøkte aldri fordi det var såpass tidlig at om det var en sa så var det ikke noe de kunne gjøre. Men de sa det kunne være fra slimhinnene, at det var noe rester, at mormunnen ikke hadde fått lukket seg skikkelig eller lignende. Det gikk iallefall veldig bra og jeg har en frisk 4 åring
Anonym bruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Jeg begynte vel i uke 11 jeg også og holdt på til og fra i to tre måneder tror jeg. Føltes som en evighet, og var veldig bekymra første gangen (kom vel en teskje friskt blod, men det føltes som et "hav" og de på legevakta var lite hjelpsomme..) men de fant aldri ut hvorfor, og barnet ble født til normal tid. Har fått et barn før dette og et barn etter, så det var heldigvis ingen "trend" heller ;-) Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå