Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg har så lyst på kirkebryllup, men blir det teit å gifte seg en gang til med samme mann? Da vi gifta oss hadde vi dårlig råd. Vi gifta oss på tinghuset med kaker hjemme. Jeg vil ha mange gjester med ordentlig brudeutstyr og fest etterpå. Blir det teit? Og kan mannen min og jeg gå opp til alteret sammen?
It's all about me Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 (endret) Ja sorry, jeg synes et blir teit. Kjenner noen som har gjort det samme, og synes det er urteit. Tar man en rask viesele med kun de nærmeste står en over fult selskap og gavestas senere. Man kan ikke velge både pose og sekk. Endret 9. april 2012 av Frokostquiz
Tutla Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Dere kan ikke gifte dere på ny om dere ikke har vært skilt først. Men i kirken kan dere han en velsignelsesermoni som ligner veldig på et ordinært bryllup. Synes for all del ikke at det er teit. Tenk så flott måte å feire kjærligheten på! Og nok en gang si at dere vil være dere to!
samlex Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Jeg synes gjerne dere kan gifte dere igjen! Er for meg bare positivt å ville fornye og bekrefte kjærligheten på ny! Og ja, dere kan gå opp kirkegulvet sammen!Mange som velger å gjøre det:) Kos dere og lag en uforglemmelig dag !
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Er dere gift kan dere ikke gjøre det igjen, men dere kan få en velsignelse. Hva med å gjøre det på 10 års bryllupsdag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå