Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg skal begynne å samle på noe derifra, men de har jo sååå mye fint! klarer ikke bestemme meg jeg...
Solskinnsdag Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Bare lattekoppene. Men har til gjengjeld mange av de... og flere blir det nok... får aldri nok av de... ;-D
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Er de gode å drikke av Marie? De lattekoppene jeg har drukket av tidligere blir jo glohete, og da synes jeg det bare blir travelt å drikke av de..:-)
Solskinnsdag Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Jeg bruker omtrent bare de selv :-) De er litt varme med en gang, men etter et par minutter med varm drikke i så er de bare gode å holde i. Sitte i soffakroken og varme seg på en lattekopp, mmmmm!!! :-D
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Bør kanskje prøve noen av de lattekoppene jeg også da:) Når jeg bare finn ut hvilke jeg vil ha...
Solskinnsdag Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Ikke lett å velge... Så jeg har flere ganger endt opp med å kjøpe flere typer... :-D Har 2 og 2 like jeg da, synest det er kjekt med flere forskjellige. :-)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Bare stilig å blande de forskjellige mønstrene da, de samme fargene går jo igjen i mange serier:)) Dumt de selger green gate på så få plasser, liker best å kjøpe i butikk.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Hadde jeg vunnet i lotto, hadde jeg kjøpt omtrent alt de har der. Sukk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå