Gå til innhold

Maler dere med sens?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?=) Dere som er gravide.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?=) Dere som er gravide.

HUsker jeg var veldig nøye i begynnelsen. Ville ikke lakke neglene en gang. Og selv om jeg maler mye som hobby, ville jeg ikke det som gravid... Litt senere i svangerskapet ble jeg mindre hysterisk og lakket neglene i hvert fall;) Noe mer maling har jeg ikke hatt tid til siden..

Men kan si at jeg malte rommet med sens for noen måneder siden. Men når jeg skulle male et annet rom, med den nye matte fargen (den har de vel ikke i sens??) lady pure color heter den.. Da var jenta hos faren så ikke så nøye ;)

Skrevet

Ja, den har jo ikke farlige stoffer, og malingen blir bare mer og mer miljøvennlig enn de var for noen år siden.

Jeg malte en vegg på rommet til sønnen vår, og skal male en vegg til på et annet rom når vi har vært på ul. Må bare se om jeg kan male rosa eller blått. :P

Skrevet

Ville male med sens da jeg gikk gravid, men han på malebutikken sa at det var skikkelig dårlig maling. Kunne bruke vanlig vannbasert maling, ikke noe skadelig.

Skrevet

Flere innspill?=)

Jeg er nok av den hysteriske typen som ikke bruker negel lakk :)

HI

Skrevet

Sense er noe annet enn vanlig vannbasert maling, og det er bare denne (og andre liknende merker) som ikke har skadelig avgassing. Så jeg ville ikke vært redd for å male med den, men jeg ville brukt hansker så jeg ikke fikk det rett på huden.

Har malt med sens med småbarn i hus. Avgassene er ikke bra for dem heller.

Ville ikke hørt på en maler som sier du fint kan bruke vanlig vannbasert maling som gravid. Ville heller stolt på norges astma og allergi forbund. Vanlig vannbasert maling avgir gasser over lang tid, og de mener det er sammenheng mellom avgasser og astma/allergi. Men vet ikke hvor veldokumentert dette er, men jeg hadde iallfall ikke tatt sjanser på dette.

Skrevet

Vi maler bare med sens. Både som gravid og småbarnsforeldre

Skrevet

Vi maler bare med sens. Både som gravid og småbarnsforeldre

Er ikke gravid, men har brukt sens på barnerommene. Er veldig fornøyd med den malingen, etter 2 strøk, så har man dekket alt:-)

Skrevet

har ikke den mest effektive samboer, så greit å få ting gjort selv hehe:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...