Gå til innhold

kan hun ikke bare legge seg ned?:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei på 2 år som er blitt kjempevanskelig å legge, hun skal ha vann, alle bamsene i senga, kos av mamma 100 ganger, kos av pappa osv...

i tillegg kaster hun ut alle bamsene, dyna og puta på gulvet slik at jeg må ta det opp...hvis ikke hyler hun til hun kaster opp!

hjelp erfarne mødre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær streng. Kun 1 bamse i senga. Ikke snakk til henne, men følg henne tilbake i senga og si god natt..

Skrevet

jeg får prøve...vet ikke om hun godtar bare en bamse, hun skal jo ha hele hurven fra drømmehagen der:P

Skrevet

Med en 2-åring er det på tide å bli streng som gressenka sier.

Ingen vann etter at dere har forlatt badet. En kos av mamma og en kos av pappa, ikke flere. En bamse i senga og den plukkes ikke opp dersom den kastes ut. Ikke noe snakk.

Fortell henne på forhånd hvordan de nye leggerutinene er. Det er ikke rom for forhandling, du bestemmer. La henne hyle. Det blir raskt bedre, jeg lover.

(jeg er egentlig en veldig snill mamma altså, men tull ved legging fører bare til dårlig stemning og det er ikke bra for noen av dere)

Skrevet

Enig med anonym bruker over her..

Jeg er også en veldig snill mamma til vanlig, men ved tull ved legging blir jeg streng! For dårlig leggerutiner er som anonym over her sier, det fører bare til dårlig stemning.

Her er jenta mi 20 mnd, og ved legging aksepterer jeg ikke noe tull.. å hun vet at mamma bestemmer, og protesterer aldri lengre.

Bare vær bestemt, og ikke la henne bestemme og tulle slik!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...