Gå til innhold

Hadde dere gått på bursdagsfesten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerinnen min har invitert både meg og mannen til bursdagsfest neste helg.

I tillegg har hun invitert en del av VåRE venner, dvs eventuelle barnevakter da vi ikke har familie her. De har ingen kontakt med vennene våre.

Vi kjenner de fleste i deres omgangskrets, så det er ikke for at vi skal føle oss utenfor at hun har invitert våre venner.

For det andre har jeg virkelig ikke lyst til å gå, hun har ALDRI invitert oss til noe tidligere. Ikke en gang på innflytningsfesten som både jeg og mannen bar kasse opp og kasse opp i fjerde etasje, åtte trapper. Fikk ikke en gang takk eller noe som helst for hjelpen. MEN våre venner var atter en gang invitert i innflytningsfest...

Hva hadde dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gått hvis jeg fikk barnevakt. Jeg hadde ikke giddet være den som fyrte oppunder konflikten.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Jeg hadde dratt. Familie er familie selv om noen kanskje er litt på den snodige siden.

Og at deres venner kommer er vel bare hyggelig og noe kontakt må de da ha med deres venner siden du skriver: "MEN våre venner var atter en gang invitert i innflytningsfest...", og jeg tror neppe at de inviterer dem for at dere skal sitte uten barnevakt.

Skrevet

Hadde ikke gått. Bli hjemme og kos dere med barna. Lurer hun på hvorfor dere ikke kommer, så bare si at dere ikke orket å stresse med å skaffe barnevakt, og heller vil kose dere hjemme, og ønsk henne en god fest.

På meg virker det som om hun skal "stjele" deres venner, og det at dere ikke engang fikk en takk for hjelpen under flytting er uhørt.

Skrevet

Nei de har ikke kontakt med våre venner utenom når de ber dem på fest, og våre venner synes det er veldig rart at de i det hele tatt blit bedt.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun innviterer vennene deres siden de ikke har noe med henne og gjøre??? Høres veldi rart ut..Hva sier vennene deres om disse innvitasjonene synes ikke de de er rart når de blir innvitert men ikke dere??

Jeg hadde gått om jeg hadde fått barnevakt men hadde ikke stressa vilt ligsom..

Skrevet

"Stjele" venner? Dette er vel ikke ungdomsskolen? Hvis svigerinnen min ville inkludere vennene mine og be dem på fest hadde jeg syntes det var koselig, jeg. Der det er hjerterom er det husrom. Og så sjelden man er ute post-baby er det jo topp å se så mange som mulig av de man er glad i, elller?

Skrevet

Joda, for så vidt enig i det. Men hun vet godt at de vennene våre hun ber, er barnevaktene våres. Dvs vi har ingen andre å spørre her i nærheten :(

Skrevet

Blir dere hjemme, så håper jeg virkelig ikke dere får flere invitasjoner seinere. For dette ble litt vel ungdomsskole holdning. Dama prøver jo å gjøre det rett og invitere dere så velger dere å sitte å furte.. Værsegod forsett med det... Wow tenk å bli voksen en dag.

Skrevet

Vi har jo IKKE barnevakt når vennene våres blir invitert :(

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvis dere ikke har mulighet til å få barnevakt, er det vel ikke noe problem? Da kan dere jo ikke gå enten dere har lyst, eller ikke.

Men jeg skjønner ikke helt argumentene dine for å ikke gå, sånn utenom barnevakt-problemet?

Du vil ikke gå fordi de har invitert DERES venner? Og fordi dere ikke har blitt invitert før?

Ikke for å være slem eller ufin, men ut fra holdningene du viser her, er det kanskje gode grunner til at dere ikke har blitt invitert før...

Skrevet

Da sier du bare at dere ikke kan komme, fordi alle potensielle barnevakter skal på den festen. Og lager ikke noe mer nummer utav det.

Din svigerinne står jo fritt til å invitere hvem hun vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...