Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Har hatt en del masrier de siste ukene, er på 5 dagen med masrier (ikke sammenhengende) og er i uke 37, de kommer ikke regelmessig men det er ikke mer enn et par minutter i mellom de, har vært på sykehuset og hos jormor og blitt sjekket, sist hadde jeg 2cm åpning og nesten flatet ut, mykhet vet jeg ikke.. men de sa da at jeg bare måtte se det ann og ringe hvis det forandret seg.. Men nå er jeg såååå lei av å gå å ha vondter i underlivet, korsryggen og lysken, er det noe jeg kan gjøre for å få fart på sakene? spurte jormor om stripping og akupunktur, men det ville hun ikke gi meg før jeg var i uke 39, er det noe jeg kan gjøre selv for å få fortgang på dette? Har prøvd å ha sex, men det bare forverra smertene og ikke no mer.. kan jeg sjekke åpningen min selv evt kjenne etter "der nede"? Mannen mente han kunne kjenne hodet til barnet med fingrene sine, men jeg vet ikke om jeg tørr å kjenne etter.. pliiis hjelp meg bittelitt...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Puss vinduene med store gode bevegelser, bruk knærne godt (bøy og tøy) og ta en god gammeldags trappvask (type med skrubbørste og gnugging av hvert trappetrinn) Jeg gjorde det 2 timer etterpå lå jeg på føden med 6 cm åpning og rier så det holdt
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 lag kanelbark te...(kok opp 3dl vann med en stang kanelbark, la det koke i fem min, skru av platen, legg i en pose med earl grey te og la trekke i to-tre min. tilsett sukker etter egen smak og drikk)
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Spis en tung fordøylig mat alla komle eller biff og rund av med sex, det gjorde jeg og 20 min senere gikk vannet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå