Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg syns navnet er kjempefint, og kunne tenke meg å bruke det på min framtidige datter.. Vil gjerne ha noen synspunkter på det navnet..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Fint navn. Blir sikkert ett oppsving på det navnet nå som den lille datteren til Geir Lippestad heter det
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg tenkte automatisk på tegneserier, hvet ikke hvorfor. Men jeg synes ikke navnet var fint.
Gjest sug lut Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 En maddik er en insektlarve. Ikke noe jeg ville kalle barnet mitt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Et nydelig navn. Men, jeg syns navnet er veldig svenskt og syns det er litt rart om ingen av foreldrene har noen tilknytning til Sverige. På samme måte som jeg syns det er rart å kalle barnet sitt for et utpreget engelsk navn når begge foreldrene er urnorske. Men som sagt, et nydelig navn.
Gjest yrild Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Ja jeg liker det, men hadde nok følt litt på at hun måtte gå rundt med langt bølgete blondt hår og vakre kjoler ;-)
Mamma´n til lillemor Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Jeg liker det. Vi som såpå Madicken på tv for mange år sida er nok prega av hvordan en Madicken ser ut, eller kanskje det bare er meg vet om en som heter det, og vurderte det veldig kort for neste barn, men jeg føler også det er rart å velge et så svensk navn når vi begge er rot-norske.
AdrenaLine Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Veldig svensk. Norsk versjon er vel Marikken. Også veldig fint. Elsket bøkene da jeg var liten og gleder meg til å lese dem for datteren min
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 litt sånn nostalgiasvensketrip som er litt over nå, føler jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Fint navn. Blir sikkert ett oppsving på det navnet nå som den lille datteren til Geir Lippestad heter det Hvem er Geir Lippestad?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Jeg hadde det navnet til jenta vår, men bf var ikke enig. syntes navnet er kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 Fint navn. Blir sikkert ett oppsving på det navnet nå som den lille datteren til Geir Lippestad heter det Hvem er Geir Lippestad? Advokaten til Anders B. Brevik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå