Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Har en som har hatt feber siden i går ettermiddag, den har lagt på 39 grader, men i kveld var den bare 38. Men han er veldig pjusk. Han sovnet i fanget mitt kvart over 5, og jeg bar han tilslutt inn i sengen. Gav han kun i 4dels paracet(400 g) i går natt, ingenting i dag. Han kommer til å vokne for mat og drikke om en stund tenker jeg,og jeg lurer på hvordan jeg skal gjøre dette? Skal han få stå opp igjen,og være våken så lenge han vil, eller skal jeg gi melk på flaske-og la han sove videre? Jeg tenker da at han kommer til å vokne kl 4 i natt- for en ny dag, og det blir litt vanskelig med tanke på mat/sovetid osv. Hvordan har dere gjort det? (som dere skjønner så er det første gang med feber,hehe:)) han er forresten 12 mnd.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Bare lurt å la barna sove det de vil når de har feber. Det var det jeg selv gjor da jeg var barn, og ble fortere frisk. Men er formen dårlig ville jeg gitt den dosen med febernedsettende jeg kunne, latt barnet drukket mye og sovet det det vil. God bedring til mini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå