Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Til dere som ikke har vaksinert dere eller barna deres, hvordan kom dere frem til det valget?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Å herregud.. enda en vaksinedebatt. Hva kom den forrige pÅ, flere hundre svar?! At du orker Å fyre en igang.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Det er et vanskelig, men bevisst valg basert på grundig research. Jeg tilhører ikke konspirasjonsteoretikerne. Utdannet journalist, og har hatt helse som felt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Fordi risikoen for at barnet får komplikasjoner av vaksinen er vesentlig større enn sjansen for å faktisk Få sykdommmen, da flesteparten av disse sykdommene er så godt som utryddet og sjansen for å få den er minimal.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Hvorfor gadd du i det heletatt å lese dette mår du er så dritt lei? men er ganske ny her inne og har ikke lest om det tidligere. men foreslår til deg å heller åpne forum du er interessert i å lese enn å finne noe å klage på.
Vianne Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Det er et vanskelig, men bevisst valg basert på grundig research. Jeg tilhører ikke konspirasjonsteoretikerne. Utdannet journalist, og har hatt helse som felt. Hei, kunne du sendt meg denne researchen på e-post? Driver og undersøker selv
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 NEEEIIII!!! Du må ikke FINNE På å starte en ny runde med dette temaet!! Hehehe Jaja, får bare finne fram popkornet og sette meg til rette. Dette kan bli gøy
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Fordi risikoen for at barnet får komplikasjoner av vaksinen er vesentlig større enn sjansen for å faktisk Få sykdommmen, da flesteparten av disse sykdommene er så godt som utryddet og sjansen for å få den er minimal. Hvorfor tror du den den er så godt som utryddet? Hva tror du skjer hvis de fleste tar samme valg som deg?(Bare lurer)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Vaksine eller ei, så gjør nok foreldrene det de føler er best for sitt barn, så skjønner ikke hvorfor vi må kritisere hverandre for det valget man tar. vaksinasjonsprogrammet er faktisk frivillig. selv skal jenta mi få sin første vaksine i morgen, så derfor jeg er litt nysgjerrig Hi
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Det er et vanskelig, men bevisst valg basert på grundig research. Jeg tilhører ikke konspirasjonsteoretikerne. Utdannet journalist, og har hatt helse som felt. Hei, kunne du sendt meg denne researchen på e-post? Driver og undersøker selv Det blir dessverre litt for omfattende. Det er snakk om research over flere år, ikke et par linker til noen enkle sider. I tillegg bøker, og konfidensielle samtaler med leger og forskere.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Jeg tror ikke, jeg vet. Det er bare å søke opp sykdommene på internett så står det der. eks : Difteri var en vanlig sykdom her til lands frem til annen verdenskrig, men er nå forlengst utryddet. I mange andre land representerer difteri i dag fortsatt et betydelig helseproblem, og risiko for import av difteri til Norge er derfor teoretisk til stede. All erfaring viser imidlertid at risikoen for smitte ved opphold på turiststeder er ytterst liten. Hvis du tenker at om alle slutter å ta vaksinen så kommer sykdommene tilbake; hvorfor har vi ikke alle de andre sykdommene her også da? som vi ikke tar vaksine mot?
Vianne Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Det er et vanskelig, men bevisst valg basert på grundig research. Jeg tilhører ikke konspirasjonsteoretikerne. Utdannet journalist, og har hatt helse som felt. Hei, kunne du sendt meg denne researchen på e-post? Driver og undersøker selv Det blir dessverre litt for omfattende. Det er snakk om research over flere år, ikke et par linker til noen enkle sider. I tillegg bøker, og konfidensielle samtaler med leger og forskere. ok, tips meg gjerne om leger som har erfaring rundt dette og eventuelt bøker som er verdt å lese. er veldig interessert søker etter leger som har legeutdanning og som samtidig er interessert i alternativ medisin.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 Det ble oppdaget tilfelle av difteri i Oslo området for ikke mange månedene siden. Det er nok snakk om invandrerbarn, men hva om ditt uvaksinerte barn var sammen med dette barnet i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 Det er et vanskelig, men bevisst valg basert på grundig research. Jeg tilhører ikke konspirasjonsteoretikerne. Utdannet journalist, og har hatt helse som felt. Hei, kunne du sendt meg denne researchen på e-post? Driver og undersøker selv Det blir dessverre litt for omfattende. Det er snakk om research over flere år, ikke et par linker til noen enkle sider. I tillegg bøker, og konfidensielle samtaler med leger og forskere. ok, tips meg gjerne om leger som har erfaring rundt dette og eventuelt bøker som er verdt å lese. er veldig interessert søker etter leger som har legeutdanning og som samtidig er interessert i alternativ medisin. Kan nevne Stig Bruset. Utdannet allmennlege og samtidig naturmedisiner fra NAN, så vidt jeg vet. Han snakker objektivt og nøkternt om vaksiner, og er verken motstander eller forkjemper.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #16 Skrevet 9. april 2012 Tror det er noen som glemte å lese hovedinnlegge. der spør det om hvorfor man ikke velger vaksine? ikke kom igjen å fortel de som har tatt valget om å ikke ta vaksiene er uforsvalige. enkelt spørsmål - enkelt svar.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 Det ble oppdaget tilfelle av difteri i Oslo området for ikke mange månedene siden. Det er nok snakk om invandrerbarn, men hva om ditt uvaksinerte barn var sammen med dette barnet i barnehagen. Ett tilfelle ja for noen månder siden ja, men er det nok til å utsette barnet ditt for vaksinen... da burde man jo samtidig la barnet gå med hjelm i barnehagen hele dagen da i tilfelle han/hun skulle få en stor stein i hodet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå