Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Fikk forstoppelse, og fikk så vondt at jeg prøvde 2 avføringspiller, de funka. Så jeg var på do på torsdag morra. Men etter det har jeg ikke vært på do, og jeg spiser vanlig. til vanlig er jeg på do en gang daglig. Nå har jeg ikke vondt da, men syns det er rart. Jeg klarer ikke drikke det der duhplalac greiene, så det er utelukka. Hva annet kan jeg gjøre? Er 9 uker på vei
Tauriel Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg slet med forstoppelse etter jeg var gravid og levde på malt... Funket bra her
Valmuen Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 (endret) Jeg spiser en spiseskje med linfrø i en yougurt hver dag og drikker masse vann til. Det hjelper her Endret 9. april 2012 av Valmuen
samlex Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Drikk vann! Jeg hadde store problemer i 1.trimester, avføringen har ikke sjans mot en mengde vann! Fremdeles kan jeg slite litt, men om jeg da drikker ca 1 liter vann i løpet av en time, er det redningen:) Helt gratis er det også
MrsMilla Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Vann, linfrø, svisker og enda mer vann kan kanskje hjelpe litteranne iallefall.
eliona Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Benefiber fra apoteket. Kjøpte en stor "boks" for ca 250 kr. Det er pulver som ikke smaker noe som helst som du kan ha i kaffe, te, juice, ja all drikke utenom kullsyre holdig drikke. Dette fikk jrg anbefalt da jeg gikk gravid, og har ikke sluttet med det.
Krisa71 Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Fikk forstoppelse, og fikk så vondt at jeg prøvde 2 avføringspiller, de funka. Så jeg var på do på torsdag morra. Men etter det har jeg ikke vært på do, og jeg spiser vanlig. til vanlig er jeg på do en gang daglig. Nå har jeg ikke vondt da, men syns det er rart. Jeg klarer ikke drikke det der duhplalac greiene, så det er utelukka. Hva annet kan jeg gjøre? Er 9 uker på vei Duphalac/Lactulose kan du blande i saft/ brus eller hva du måtte like, den setter ikke smak på drikken og tynnes helt ut.
Gjest SHOC Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Frukt og Fiber. Selges på apotek og helsekost. Smaker fiken. Husk og drikke godt til.
sillyfilly og Olivia Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Duphalac/laktulose. Absolutt trygt å bruke. Virker ved at den tilfører væske til avføringen og dermed gjør den større/mykere å lettere å få ut. Tar et par dager før den virker. Tyn det i deg eller bland med mat/drikke. Evt svisker, malt. Benefiber er som navnet sier fiber, og får tarmen i gang. Husk å drikke masse vann!! Hilsen apotektekniker.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Takk for mange råd duhplalac spyr jeg av, så bytter ikke tyne det i meg en gang Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå