Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 og har vært hos legen og sjekket at alt er i orden (tatt masse blodprøver osv), men det viste seg at alt var i den skjønneste orden, hva gjør man med livet sitt for å få mer energi da? Har ikke lyst til å være en slapping lenger, vært det siden før datteren min kom til verden, altså i godt over 2 år. Vil bare soooove hele tiden Får så dårlig samvittighet ovenfor mannen min og datteren min som alltid får meg på mitt slappeste og trøtteste. Noen tips anyone??
Marit 27 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Trening, sunnt kosthold, frisk luft, gode dagsrutiner, aktiviteter som gir deg noe, være sammen med positive mennesker, unn deg å sjemme deg selv litt bort:) Søvn avler søvn og samme gjør sofasliting:) Det er hvertfall mine erfaringer:)
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Start dagen med en smoothie med banan, blåbær, ekte vaniljefrø, linfrøolje, mandler, og appelsinjuice + en dæsj kokkosolje. Da får du en kickstart på dagen drikk ellers mye vann, kjøp druesukker sukkertøy på helsekost g ta en hver gang du er ekstra sliten:) Drikk grønn te sunt og koffeinrikt Lykke til! Jo også masse frisk luft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå