Gå til innhold

Spiller mannen din skytespill mens barna er våkne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min har aldri spilt et skytespill i hele sitt liv...

Her er det barna på 8 og 11 som står for spillingen, men ingen grove skytespill på en stund enda. Er en grunn til at spill med 15 og 18 års grense har akkurat disse grensene og de overholder vi her i huset.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, selvsagt ikke. Nå er det ikke så ofte han gjør det lenger, men om han gjør det er det selvsagt etter at barna er i seng

Skrevet

Han spiller ikke skytespill, så det dilemmaet har vi ikke. Men han liker å se på serier som inneholder ting barn ikke trenger å se. Selvsagt ser han ikke på dette mens barna er våkne og tilstede.

Skrevet

Heldigvis er mannen min helt uinteressert i spill - ser det som sløsing av tid!

Gjest peacock
Skrevet

Ja, men sønnen vår er så liten at han ikke skjønner noen ting (7 mnd) og han spiller uten lyd. Når han blir større er det no go :-)

Skrevet

Nei. Ikke mens de sover heller.

Det eneste han spiller på data er sjakk :)

Skrevet

Niks,men han spiller bilspill.Så nå er jenta på 6 år en "habil" fartssjåfør:)

I bilen med meg:"kjør fortere mamma!!De vinner!"

:/

Skrevet

Nei.

Men han spiller ikke slike spill uansett.

En ting er vel at interessen ikke er der sånn enormt, men det hadde han aldri hatt tid til. Han bruker riktignok mye tid foran macen, men det er med jobb (booking av turneer, mail, fakturering,og alskens musikk etc).

Han spiller av og til wordfeud på mobilen - antakelig det eneste spillet han er med på.

Skrevet

Ja, men han sitter i toppetasjen og der er verken jeg eller barna når han spiller.

Skrevet

Nix, heldigvis ikke når barnet sover heller.

Skrevet

Nei, jeg er sammen med en mann, ikke en guttunge.

Skrevet

Haha..dagens kommentar #13.

Skrevet

Nei, jeg er sammen med en mann, ikke en guttunge.

Oi, det hørtes tørt ut...

Her spiller mannen (og jeg selv) når barna er i seng. Hender seg mannen tar en liten runde på spillet før sengetid, men han sitter i et annet rom i en annen etasje.

Skrevet

her spilles det døgnet rundt, alle typer spill også skytespill..og barna er 3,5 og 7 ..men de med mest blod velges bort ellers er det meste lov. Spiller selv også og de to eldste har hver sin DS. Vi har et skikkelig datanerde hjem og vi er veldig stolte av det, ungeng synes det er så spennende å være med å lage nye figurer i spillene og se hvordan spillet utvikler seg..men barna er aktive i sport etc for det....og kalles oss gjerne gutt og jente og barnslige..men jeg digger at mannen min kan leke seg og spille spill :)

Gjest Miryks
Skrevet

Heldigvis er mannen min helt uinteressert i spill - ser det som sløsing av tid!

Og noen finner det utrolig morsomt.

Flere synes min hobby med hest er bortkastede penger og tid - For meg er timene med hest hver dag min time-off.

Gubbens timer foran tv'en med x-box er hans.

Søskenbarnet mitt som driver avl på vorsthere finner sin avslapping der.

Ja, gubben spiller skytespill mens barna er våkne. Herregud, for en forferdelig far han er. Og jeg er en forferdelig mor, som lar ungene sitte på hester!

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Eksmannen min gjorde det. Skyting, biljakt.. U name it..

Og med tanke på at jeg fortsatt har liggemerker etter ræva hans i sofaen 2 år etter han flytta så tviler jeg på at han har sluttet med det.

Gjest Miryks
Skrevet

Og med tanke på at jeg fortsatt har liggemerker etter ræva hans i sofaen 2 år etter han flytta så tviler jeg på at han har sluttet med det.

Hehehe, sorry men jeg lo av den siste setninga xD Minner om broren min og hans sofa :P

Gjest sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Hehehe, sorry men jeg lo av den siste setninga xD Minner om broren min og hans sofa :P

hehe.. Det verste er at jeg tuller ikke engang. Sofaen har et "naturlig nedsøkk" der rumpa hans pleide å ligge :P

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte er at her i huset spiller far skytespill, som heter cod(?). Jeg har fra M lå i magen sagt at det ikke er akseptabelt, men når han var nyfødt ble det mye spilling fra hans side, og det ble helt greit for min del. Nå er M 7 mnd, og jeg lurer rett og slett på om jeg må be han slutte? Når er det de begynner å forstå sånne ting?

Skrevet

Min spiller ikke dataspill i det hele tatt, så nei.

En ting er jo det der med at unger kan se noe de ikke bør, men jeg lurer på hvorfor man evt vil bruke tiden på pc-spill fremfor å bruke tid med ungen sin?

Det blir jo som at jeg skulle sittet her på Dib istedetfor å tilbringe tid med ungen min på dagtid. For meg er det helt feil, derfor har jeg som prinsipp at pc'n er av så lenge ungen er til stede. Forsåvidt samme greia med mobil- og også tv, med mindre det er noe hun vil se eller vi ser sammen.

Skrevet

Nei, det gjør han ikke.

Han har ett skytespill og det tar han frem når vi er borte og det ikke er noe å se på tv.

Om du synes det er et problem at han spiller slike spill på dagtid, så må du bare si ifra. Han kommer nok ikke til å skjønne det av seg selv om du ikke sier noe, han kan jo ikke lese tanker ;)

Si at du setter pris på om han kan legge fra seg spillet når mini er våken fordi du hadde satt pris på om han engasjerte seg i dere den tiden han/hun er våken.

Det burde ikke være noe problem for han å skjønne det, men han har nok bare ikke tenkt på det. :-)

Skrevet

skrev her i stad om min spillegale familie. COD ville ikke vi spilt foran ungene våre fordi det er et realistisk skytespill, ventet til etter leggetid.Vi spilte nettopp gjennom Mass effect 3 her og, men det er også så realistisk at vi ventet til etter leggetid. Er så mange bra spill han kan spille mens barna er våkne, så bare si til han det. Masse kule fanatasy spill med litt barnslige figurer, world of warcraft, SWTOR, city of heroes..vet jo ikke hva mannen din liker..men han spiller vel ikke bare en type spill??

Spiller mann så hjelper det ikke å si at en bare skal kutte det ut, men gi han alternativer..

Skrevet

Virker som om mange damer her inne "skryter" av at mannen ikke spiller spill? Skjønner ikke helt greia med det? Alle har vel sine hobbyer som de bruker tid på? Her spiller ikke jeg slike spill når ungen er våken (ja, jeg, bare jeg som spiller skytespill her ;))

Mannen er faktisk ikke så glad i spill. Jeg elsker å spille, har vært skikkelig "spillnerd" siden jeg var liten, hehe. Det er en hobby. Jeg trener også fem ganger i uka, i tillegg til andre aktiviteter, så det er ikke slik at jeg bare sitter inne å spiller, om noen skulle tro det.

Nei, jeg spiller ikke skytespill når ungen er våken, da spiller vi ofte sammen, super mario, zelda osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...