Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Kondomet sprakk på lørdag kveld. Er det forseint med angrepille idag. sendte mannen til et apotekt ca. 1 time å kjøre. Hva er sjansen for at angrepillen ikke hjelper og at jeg har blitt gravid? Må legge til at ifølge eggløsningskalkulator på babyverden er eggløsningdagen idag. Hva om egget er allerede befruktet? Har to barn fra før hvor den første ble til på første forsøk og andre på den andre forsøk.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 nei er ikke for seint, men fungerer bedre jo før du tar den. Det skjer ingenting om det allerede er befruktet, utenom at du er gravid da hehe. Men befruktelsen er en prosess, der egget skal feste seg osv og pillen vil hindre dette. Ja, har tatt angrepille litt for mange ganger :-p
Berta_78 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Gå til legen. Det finnes en reseptbelagt angrepille som virker i fem døgn.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Hehe:) Hva med "ikke i det hele tatt"... (som svar til overskriften din altså...)... Er blitt gravid 2 ganger etter å ha tatt angrepille. Første gangen tok jeg den etter 2 døgn, andre gangen etter 1 døgn... Resultatet av graviditet nr 2 dilter rundt på stuegulvet med en sko i ene hånda nå faktisk og jeg må jo si at jeg føler meg veldig heldig med at den pilla ikke fungerte i det hele tatt, for makan til kjærligheten jeg føler for lilledilt har jeg aldri følt...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 er det ikke helligdag i dag? trodde ikke apotek er åpne i dag? en angrepille "utsetter" eggløsningen noen dager. men om graviditeten er et faktum tar den ikke det bort..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Jo da den tar faktisk det, den hindrer egget med å feste seg, så selv om egget er befruktet kan den ikke feste seg i slimhinner til livmoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå