Gå til innhold

Hvordan holde ut de neste ukene?


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Jeg syntes tilværelsen er kjempe vannskelig om dagen. I dag er jeg 5 uker på vei. Og Har fått bekreftet med cb ukesindikator at hcg formerer seg. Skal teste en gang til i løpet av uken, for og se om jeg får det siste resultatet 3+...

 

På en måte er jeg ikke redd for at noe skal gå galt. Men likevell klarer jeg ikke helt og slappe av heller. Er så redd for at dette ikke skal gå vår vei likevell. Har så motstridene følser. Jeg føler det går bra, men samtidig er liveredd for at det ikke går bra.

 

Guuuuud jeg håper virkelig Ahus ringer meg til uken og gir meg tidlig ultarlyd!!! Vis ikke må jeg bestille selv, tidlig ul SKAL jeg ha!!!! Trenger fred i sinnet.

 

Ellers er jo symptomene fortsatt på plass. Fortsatt mye stikkinger i livmora, og er trøtt. Samtidig som jeg har et vældig temprament.

 

Flere som sliter med mange tanker og følser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får overlate dette til de høyere makter ;)

Det er ingenting du kan gjøre utenom å håpe.

Universet jobber som regel livet av seg for at man skal få det man ønsker seg, men av og til er det grunner til at ting blir som det blir.

Dette oppdager du gjerne senere ;)

 

prøv å slappe av og la ting gå sin gang, er ikke bra å bekymre seg så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo at jeg ikke får gjort noe, og at jeg er prisgitt høyere makter..

 

Men etter 4.5 år som prøvere, så kjennes det hele så uvirkelig ut. Og jeg trenger virkelig og få en bekreftelse via UL så snart det lar seg gjøre, at det er liv..

 

Prøver og slappe av, stresser ikke liksom.. Men tankene er likevel foræderiske! Gleder meg jo over det som har skjedd, tro ikke noe annet. Og jeg kjenner jo at alle symptomene er der fortsatt, men så kommer frykten snikende.. ai ai ai...

 

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så bra skal du se :)

Slapp av og gled deg til å se nurket på storskjerm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...