Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Hvordan fungerer det? Vi har vært inne på tanken med å flytte til Sverige. Hvordan går vi frem?
OnTheRun Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Jeg ville begynt med å sjekke ut jobbmuligheter, deretter bosted (leie/kjøpe?). Visum er alltid en god start, men trengs vel ikke akkurat i Sverige.
Mandalas Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Vi har bodd i Sverige i noen år, så jeg kan sikkert svare på noe. Men da får du spørre litt mer konkret først Tenker dere å leie eller kjøpe bolig feks? Hvor tenker dere flytte? Har dere muligheter for jobb, er dere avhengige av jobb helt fra begynnelsen? Er noe som helst bestemt eller planlagt allerede, eller sitter dere helt på scratch? Det er mye å organisere, men egentlig ganske greit også. Jeg syns det var lettere å flytte til Sverige enn tilbake til Norge igjen egentlig.
Petetatismos Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Hej, Det er bare å flytte det:) men jobb kan være kjekt å ha så start med det. Og så et sted og bo.... Jeg syntes det er greit å starte med jobb, et sted å bo finner du alltids, om ikke permanent med en gang. Lønn har jo litt å si så du vet hvor mye du vil bruke på å bo...hvis ikke du har oppsparte midler du vil bruke på det da. Jeg bor i Sverige nå. Har også bodd i Holland og i Canada. Har ikke bodd i Norge på 12 år og trur neppe jeg flytter tilbake til Norge, men man skal aldri si aldri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå