Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Er det Noen som ser på dr phil nå? Jeg er egentlig imot dødsstraff, men disse foreldrene kunne jeg drept med mine egne hender.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Nei, jeg ser sjelden på TV midt på dagen gitt
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Ser på det, helt forferdelig grusomt. Jeg hadde akkurat dårlig samvittighet fordi barna mine må være inne i dag fordi jeg er dårlig. Så ser jeg hvordan dette barnet har hatt det i seks år. Det setter ting i perspektiv. Tenk så mye grusomhet vi aldri får vite noe om.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Har ikke sett i dag, hva har disse foreldrene gjort?
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Hva skjedde? Jeg skrudde på akkurat i det rulleteksten kom
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #7 Skrevet 9. april 2012 Denne historien her. Grusomt http://lubbockonline..._075-5383.shtml
dorri Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 Ja, det var helt grusomt. Stakkars jente. Tenk å være så slem mot sitt eget barn, og ikke vise noe form for anger. Sykt!
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 ......... det eneste jeg trenger er en adresse og et balltre.............
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 De hadde puttet dattera i et skap, ( det så mer ut som en bod) fra hun var ca 2 år gammel, til hun var 8 år. Når naboen oppdaga hun var hun altså 8 men på størelse med en 3 åring. Men hun var i dette skapet ga de henne veldig lite mat, og jenta hadde spist plastikk biter og tre biter fra veggene, så spise røret var helt ødelagt. Hun ble også jevnlig seksuelt misbrukt av de syke foereldrene ellet monsterne , for å sitere Dr. Phil. Mora hadde med seg damer og menn hjem som skulle voldta henne, så nedentil var hun også helt ødelagt og hadde mye rifter og sår, så hun hadde nå fått kirurgisk beh. Jenta var nå 18 år gammel og man kunne se at hun var ødelagt, men utrolog modig jente. Foreldrene har fått livstid men hun ønsket at de hadde fått dødsstraff . Reprisen er i morgen 8.30. Dette var sterke saker, dødstraff er etter min mening også en altfor mild straff..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Håper de i det minste får samme behandling i fengselet. Barnemishandlere blir jo veldig sett ned på innenfor murene. Jeg får helt vondt inni meg av å tenke på hva hun må ha gått gjennom. Og det er nok flere barn rundt om i verden som får samme behandling I sånne tilfeller, egentlig hos alle, syns jeg staten skulle hatt årlige hjemmebesøk hos de som har barn. Da kunne man kanskje ha oppdaget flere tilfeller og reddet barna. Men det er jo vanskelig å gjennomføre. Tenk på de som gjør en fantastisk jobb med ungene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå